הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון תככב בקמפיין של חברת טכנולוגיה ישראלית

אלמה מציעה פתרונות אסתטיים, המבוססים על טכנולוגיות מבוססות לייזר, גלי רדיו, פלזמה ואולטרסאונד ● הדסון, מועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב, תככב בקמפיין שלה

מימין: ויקה רז, דירקטורית שיווק באלמה; קייט הדסון; וטל בורגן רוזן, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של החברה.

קייט הדסון היא אחת הכוכבות הגדולות בהוליווד בשני העשורים האחרונים. היא כיכבה בסרטים רבים, הייתה מועמדת לפרס האוסקר וזכתה בגלובוס הזהב. כעת היא מככבת בקמפיין חדש של חברת טכנולוגיה ישראלית – אלמה מקבוצת סיסרם מדיקל, שמציעה פתרונות מבוססי טכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית. עלות הקמפיין נאמדת במיליוני דולרים.

הדסון, אמריקנית ממוצא יהודי (ובתה של כוכבת אחרת, גולדי הון), כיכבה בסרטים כגון כמעט מפורסמים, שעליו היא זכתה בגלובוס הזהב והייתה מועמדת לאוסקר, איך להיפטר מבחור ב-10 ימים והדרמה המוזיקלית של סיה, מיוזיק. לצד זה, היא יזמית מצליחה ומשפיענית בעולמות היופי, האסתטיקה ואורח החיים הבריא. כמו כן, היא עוסקת בפעילות פילנתרופית. באלמה מאמינים ש-"נוכחותה רבת ההשפעה תסייע לנו למלא את משימתנו לקידום פתרונות אסתטיים בטוחים, יעילים ומוכחים קלינית".

הקמפיין נושא את הכותרת Look Beyond the Trend (התסכל.י מעבר לטרנד), ועל פי הודעת החברה, "הדסון ואלמה שואפות להציג בו את העוצמה הנובעת מאימוץ הגישה האותנטית ליופי". בקמפיין יוצגו מוצרי הדגל של אלמה Harmony, Soprano, Opus ו-Alma PrimeX. החברה משתמשת במוצרים שלה, בין היתר, בטכנולוגיות מבוססות לייזר, גלי רדיו, פלזמה ואולטרסאונד.

Harmony הוא מכשיר יעיל עבור 65 התוויות אסתטיות שונות, Soprano הוא מכשיר להסרת שיער, ו-Alma PrimeX ו-Opus מסייעים לעיצוב הגוף ולמיצוק העור. בנוסף, הקמפיין יכלול את מותג המכשור הביתי של אלמה, LMNT.

במאי שעבד עם ביונסה, אמינם, שאקירה וטייולר סוויפט

סרט הקמפיין בוים על ידי אנתוני מנדלר, שידוע בזכות עבודתו עם כוכבי על כגון ביונסה, אמינם, שאקירה וטיילור סוויפט. בסרט מוצגת הדסון מתנסה מול המצלמה בטרנדים אסתטיים אמיתיים וביזאריים, הפופולריים ברשתות החברתיות, דוגמת שימוש בחלזונות להצערת העור (אנטי-אייג'ינג) והסרת שיער על בסיס חלמון ביצה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות במהלך החודש הנוכחי.

לדברי הדסון, "השותפות עם אלמה מרגישה לי טבעית להפליא, היות שאנחנו חולקים את אותה התשוקה. ההיכרות שלי עם אלמה החלה כשהתנסיתי באופן אישי במוצרים Harmony ו-Alma PrimeX, והדבר שהכי אהבתי בהם הוא שאני יכולה לראות תוצאות ממשיות על העור שלי. אני מזדהה מאוד עם מסירותה של אלמה לקידום פתרונות אסתטיים מבוססי טכנולוגיה, שמחזקים את היופי הטבעי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים