למרות כישלון העסקה: טאואר תרכוש מכונות להתקנה במפעל של אינטל

טאואר תרכוש מכונות ייצור בשווי של 300 מיליון דולר לצורך התקנתן במפעל Fab 11 של אינטל בניו מקסיקו ● המכונות יהיו של הרוכשת ואינטל תפעיל אותן כחלק מפעילות חטיבת מפעלי הייצור שלה, לטובת טאואר

המניה שלה ירדה בחדות. אינטל.

עסקת הענק שבמסגרתה הייתה אינטל אמורה לרכוש את טאואר סמיקונדקטור תמורת 5.4 מיליארד דולר הוכשלה על ידי הרגולטור הסיני, והרוכשת הפוטנציאלית אף שילמה קנס בגובה של 353 מיליון דולר, אבל שתי החברות ממשיכות לשתף פעולה באופן הדוק למדי – והפעם בצורה קצת הפוכה.

לפי הודעת החברות, טאואר תרכוש מכונות ייצור בשווי של 300 מיליון דולר לצורך התקנתן במפעל Fab 11 של אינטל בניו מקסיקו, ארצות הברית. המכונות הללו יהיו בבעלות של טאואר, והן יתופעלו בידי אינטל כחלק מהפעילות של חטיבת מפעלי הייצור שלה לטובת טאואר, שרוצה להגדיל את כושר הייצור שלה כדי לענות על הגידול בביקוש החזוי למוצרי החברה בארצות הברית בפרט ובצפון אמריקה בכלל.

לפי שתי החברות, המכונות יאפשרו להגדיל את כושר הייצור האנלוגי של טאואר עבור תהליכי ה-BCD – פלטפורמה לייצור שבבי Power Management – שלה בליתוגרפיה של 65 ננו-מטר, ובפרוסות בגודל של 300 מ"מ. היקף הייצור של המכונות החדשות אמור להגיע לכ-600 אלף פרוסות בחודש.

"אנחנו נרגשים להמשיך לעבוד עם אינטל. כאשר אנחנו מסתכלים על עתידה של טאואר ומתכננים את מסלול הצמיחה שלה, המיקוד העיקרי שלנו הוא להרחיב את שותפויות הלקוחות שלנו באמצעות כושר ייצור גדל בקנה מידה נרחב של פתרונות טכנולוגיים מובילים. שיתוף הפעולה הנוכחי עם אינטל מאפשר לנו למלא את הדרישות הצומחות של לקוחותינו, תוך התמקדות מיוחדת בפלטפורמות ה-Power Management וה-RF SOI, עם השלמת הכשרת תהליך הייצור, המתוכננת כבר ב-2024. אנחנו רואים בכך צעד ראשון לקראת כמה פתרונות סינרגטיים ייחודיים אפשריים עם אינטל", אמר מנכ"ל טאואר, ראסל אלוואנגר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים