חברת הפינטק הישראלית תטא ריי גייסה 57 מיליון דולר

הגיוס בוצע בהובלת קרן Portage הקנדית ובהשתתפות קרן JVP הישראלית, בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה

מימין לשמאל: אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר תטא ריי; דבון קירק, מנהלת שותפה בקרן Portage Capital Solutions; ופיטר ריינולדס, מנכ"ל תטא ריי.

חברת הפינטק הישראלית תטא ריי (ThetaRay), הודיעה היום (ג') על השלמת סבב שבמסגרתו גייסה 57 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן Portage הקנדי ובהשתתפות קרן JVP הישראלית, בעלת המניות הגדולה בחברה, ומשקיעים נוספים.

כספי הגיוס יאפשרו לתטא ריי להאיץ תוכניות צמיחה ולתת מענה לביקוש המשמעותי בשוק הפינטק והגופים הפיננסיים העולמיים, בפתרונות טכנולוגיים לאיתור פשיעה פיננסית.

תטא ריי – שמשרדיה נמצאים בתל אביב, ניו יורק, לונדון, מדריד ודובאי – מינתה לאחרונה למנכ"ל את פיטר ריינולדס, לשעבר מנהל עסקים ראשי (Chief Revenue Officer) בשורותיה, אשר הוביל את מהלך צמיחת החברה בשנים האחרונות.

תטא ריי

תטא ריי

החברה שנלחמת בפשיעה פיננסית

המסחר הגלובלי סובל מכך שרשתות התשלומים אינן בטוחות ולכן – חשופות לפשיעה פיננסית. במקביל, רגולטורים החמירו בשנים האחרונות את האכיפה בתחום, ולפיכך בנקים ורשתות תשלומים נוטים להימנע מסיכון, מה שהביא להפחתה של 40% בכמות הקשרים בין המוסדות השונים, דבר המקשה על השלמת תשלומים גלובליים והפך אותם לבלתי צפויים ויקרים. תטא ריי הופכת מגמה זו ומבשרת על פתרון פיננסי מקיף, שמאפשר ביצוע עסקים והעברת תשלומים בטוחה בין אזורים ובין תעשיות.

"תשתית התשלומים הגלובלית נכשלת ביצירת הבחנה מדויקת בין עסקאות לגיטימיות לבין עסקאות של גורמים שליליים, העוסקים בכספים לא חוקיים", אמר ריינולדס, מנכ"ל תטא ריי. "אנחנו גאים לעמוד בחזית המהפכה שתהפוך את שוק התשלומים לבטוח וזול. אין לנו ספק שלהבעת האמון בחברה באמצעות סבב ההשקעות הנוכחי יהיה אימפקט משמעותי על התפתחות החברה והטכנולוגיה שלה".

תטא ריי מציעה פתרון מבוסס ענן, הממנף את טכנולוגיית ה-AI הייחודית של החברה, המוגנת בפטנטים, ואשר מאפשרת ניטור מהיר ומדויק של עסקאות פיננסיות. החברה מאפשרת העברת כספים פשוטה ובטוחה ברחבי העולם, באמצעות הפיכת העסקאות לאמינות, ומאפשרת לבנקים ולחברות פינטק לפתח את עסקיהם ולהיכנס לשווקים חדשים, תוך הגברת היעילות התפעולית והפחתת סיכון של פשיעה פיננסית.

לקוחותיה של תטא ריי כוללים כמה מהמוסדות הפיננסיים המובילים בעולם בהם: Santander‏, Travelex‏, Mashreq Bank‏, MFS Africa ו-ClearBank. כתוצאה מכך, ומהצורך העולמי הגובר בפתרונות של החברה, חוותה תטא ריי בשנתיים האחרונות  זינוק עסקי דרמטי, כשמספר לקוחות החברה צמח פי 10, והלקוחות הקיימים גדלו בשיעור מרשים העולה על 180%, מה שהוביל לצמיחת ה-ARR במעבר לפי חמישה.

"תטא ריי בעיצומו של פרק חדש של צמיחה דרמטית", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר תטא ריי. "המומחיות הגדולה של Portage בשוק הפינטק והשירותים הפיננסיים הופכת אותם לשותפים אידיאליים עבור החברה. פיטר ריינולדס והצוות הנחוש של תטא ריי ערוכים להוביל את המשך ההתרחבות הגיאוגרפית של החברה, להביא את הטכנולוגיה הפיננסית פורצת הדרך שפיתחה למוקדים רבים ברחבי העולם – בדגש על צפון אמריקה, אירופה, אפריקה, אסיה ומדינות העולם הערבי – ולהצעיד את  תטא ריי למחוזות של חדשנות פורצת גבולות".

החברה – שנוסדה בירושלים ושחוותה בשנתיים האחרונות צמיחה של פי 10 במספר הלקוחות – נחשבת למובילה עולמית בפיתוח הדור הבא של פתרונות לתשלומים מאובטחים, מבוססי AI, עבור בנקים ומוסדות פיננסים, המאפשרים מסחר בטוח בין לקוחות בינלאומיים – תוך חסימה של פשיעה פיננסית והלבנת הון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים