IFA 2023 תיפתח בברלין מחר – מה כוללת תערוכת הענק?

תערוכת הסחר הגדולה בעולם למוצרי צריכה אלקטרוניים ומכשירי חשמל ביתיים נפתחת מחר (ו') במסה ברלין ● האירוע יארח אלפי מציגים מלמעלה מ-70 מדינות, שיציגו את המוצרים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשייה

31/08/2023 11:11
השלט המזמין ל-IFA 2023: עתיד הטק מוצג בברלין ב-1-5 בספטמבר.

תערוכת הענק IFA 2023, שנפתחת לקהל מחר בברלין, נערכת זו הפעם ה-99 והיא התערוכה המובילה בעולם למוצרי צריכה אלקטרוניים ומכשירי חשמל ביתיים, שנייה רק לתערוכת CES הנערכת בלאס וגאס מדי שנה בשבוע הראשון של ינואר.

התערוכה בארה"ב מתקיימת בשבוע הראשון של ינואר, לאחר שיא המכירות של כריסמס, שאז הסוחרים שהם קהל היעד העיקרי של המציגים, יוצאים לחופשה.

השנה IFA תתחיל ביום ו' ותימשך בין התאריכים 1-5 בספטמבר 2023 במרכז הכנסים הענק של ברלין Messe Berlin, בגרמניה. באירוע משתתפים מעל 2,000 מציגים מיותר מ-70 מדינות ועתידים להגיע אליה כ-180 אלף מבקרים.

בברלין הכנס נערך בסוף השבוע (שישי-שבת-ראשון) ומתארך עד יום ג', שאז מבקר בתערוכה גם הקהל הכללי, ובעיקר סטודנטים וגם תלמידי תיכון.

על הבמה: מנכ"ל IFA, אוליבר מרלין, המציג את ההוכחה להצלחת התערוכה השנה, והיותה שיא חדש בממדיה – במושג המוכר המורכב מצמד המילים: Sold out. כן, כל 40 אולמות התערוכה לפי מספרם (למעשה יש יותר, כי לחלק מאולמות הממוספרים יש גם אולמות סמוכים A, B, לעיתים גם C).

על הבמה: מנכ"ל IFA, אוליבר מרלין, המציג את ההוכחה להצלחת התערוכה השנה, והיותה שיא חדש בממדיה – במושג המוכר המורכב מצמד המילים: Sold out. כן, כל 40 אולמות התערוכה לפי מספרם (למעשה יש יותר, כי לחלק מאולמות הממוספרים יש גם אולמות סמוכים A, B, לעיתים גם C). צילום: פלי הנמר

חלון ראווה לחידושים בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים

IFA היא חלון הראווה לחידושים האחרונים והגדולים ביותר בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים Consumer Electronics Show וגם מכשירי החשמל הביתיים (המכונים "הלבנים") – תחום שאינו מוצג בתערוכה בארה"ב.

בשנים קודמות הושקו בתערוכה מוצרים חדשים, כמו הטלוויזיות הראשונות בעלות המסך השטוח, הסמארטפונים הראשונים והרמקולים החכמים הראשונים.

בנוסף כדאי לזכור ש-IFA הוא גם אירוע מרכזי לנטוורקינג בתעשייה ולביצוע עסקאות.

כמה מהמגמות המרכזיות בתערוכת IFA 2023 כוללות: טלוויזיות 8K, הצפויות להיות מוקד משיכה מרכזי בתערוכה. טלוויזיות אלה מציעות רזולוציה גבוהה פי ארבעה מזו של טלוויזיות 4K, ומחירן הגבוה השנה, צפוי, כרגיל, לצלול בשנים הבאות.

הסמארטפונים הם המכשיר היחיד והשולט בתקשורת הבינאישית בתערוכה, ולמעשה בכל מקום ואספקט בחיינו בכל העולם כמעט, אם אינך אוחז אותו בידך, אתה מנותק.

הסמארטפונים הם המכשיר היחיד והשולט בתקשורת הבינאישית בתערוכה, ולמעשה בכל מקום ואספקט בחיינו בכל העולם כמעט, אם אינך אוחז אותו בידך, אתה מנותק. צילום: יח"צ IFA 2023

סמארטפונים מתקפלים הם טרנד נוסף שצפוי להיות גדול בתערוכת IFA השנה. טלפונים אלה מציעים את הטוב שבשני העולמות, עם הניידות של טלפון חכם וגודל המסך של טאבלט.

מכשירי בית חכם הופכים פופולריים יותר ויותר, ותערוכת IFA השנה צפויה לספק במה לחשיפת החידושים האחרונים והגדולים ביותר בטכנולוגיית הבית החכם.

מציאות מדומה (VR) ומציאות רבודה (AR) עדיין נמצאות בשלבים המוקדמים שלהן, אך הן צפויות להיות מגמות מרכזיות בתערוכה. משקפי VR ומשקפי AR צפויים לרדת במחירם ולהיעשות נגישים יותר, ויוצגו החל ממחר כחוויות VR ו-AR חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים