כלי חדש של גוגל אמור למצוא עבורכם את הטיסות הכי זולות

הכלי יאפשר לכם לעקוב אחרי מחירי הטיסות ליעד שאתם רוצים להגיע אליו, וישלח למייל שלכם התראה כשהם יורדים "באופן משמעותי", כלשון ההודעה של גוגל ● וגם: כמה זמן לפני ההמראה כדאי להזמין את הטיסה?

חופשה נעימה.

החופש הגדול אמנם או-טו-טו נגמר, אבל חופשות החגים ממש מעבר לפינה. כבכל שנה, גם בחגי תשרי הממשמשים ובאים, המוני בית ישראל יחפשו טיסות זולות ליעדים מעבר לים. כלי חדש שגוגל הודיעה עליו אתמול (ב'), ושכבר זמין גם בעברית, אמור לעזור לעשות זאת – להם ולכל המשתמשים בעולם.

הכלי החדש, שמוטמע בשירות Google Flights, שכבר קיים, מנתח נתונים מהעבר על מנת לחזות מתי אפשר לרכוש כרטיס טיסה ליעד המבוקש במחיר הזול ביותר. הוא מאפשר לעקוב אחרי המחירים של חברות התעופה והאתרים השונים, ולקבל התראות כשהמחיר יורד "באופן משמעותי", לפי הודעת החברה. כדי להשתמש בשירות המעקב אחרי המחירים, על המשתמש להיות מחובר לחשבון הגוגל שלהם – פשוט מפני שההתראות נשלחות לתיבת המייל שלו.

הכלים החדשים של גוגל כוללים גם הבטחת מחיר (Price Guarantee), אולם רק בחלק מהטיסות, ורק בארצות הברית. על פי גוגל, במקרה שהמשתמש בוחר באפשרות הזאת, הכלי יעקוב אחרי המחירים של הטיסות ליעד זה בכל יום עד להמראה, ו-"אם המחיר אמנם ירד, נחזיר לו את ההפרש דרך Google Pay".

יצוין כי מדובר בטיסות רק ליעדים שהנתונים אודותיהם קיימים. כך או כך, על פי גוגל, השירות יאפשר למשתמשים להחליט טוב יותר האם להזמין עכשיו או לחכות שהמחיר, בתקווה, ירד עוד יותר.

הכלי החדש מתווסף לשירות שגוגל מציעה כבר מזה זמן מה, שמאפשר לראות האם הטיסה שמוצעת למשתמש זולה מהמחיר הממוצע לטיסה לאותו יעד, יקרה יותר או ממוצעת.

לאן האמריקנים הכי אוהבים לטוס?

לצד ההודעה על הכלי החדש, גוגל פרסמה את היעדים שהאמריקנים מחפשים לטוס אליהם בתקופת הכריסמס וראש השנה האזרחית הקרובה – וליתר דיוק, בין התאריכים 20 בדצמבר 2023 ל-5 בינואר 2024. התוצאות, שמן הסתם מתבססות על מנוע חיפוש הטיסות של גוגל, מראות שהיעד הבינלאומי המועדף על האמריקנים הוא עיר שנמצאת לא רחוק מהם – קאנקון שבמקסיקו (ממש כמו שהרבה ישראלים מעדיפים יעדים בקפריסין או את איי יוון). הערים המחופשות ביותר באירופה לטיסות אליהן מארצות הברית הן פריז ולונדון. היעדים המועדפים על האמריקנים בתוך מדינתם הם בעיקר מקומות חמים, שבהם הם רוצים לשהות בתקופת חג המולד הקרה: מיאמי, פורט לודרדייל, ניו יורק, סן חואן (בירת פוארטו ריקו, שהיא מדינת חסות של ארצות הברית), הונולולו, אורלנדו ולוס אנג'לס.

על פי גוגל, "המחירים הממוצעים נוטים להיות הזולים ביותר 71 ימים לפני ההמראה. מדובר בשינוי גדול לעומת הנתונים שמצאנו ב-2022, שלפיהם מדובר ב-22 ימים לפני ההמראה".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים שוורץ

    מה שם האפליקציה ? חיפשתי באנדרואיד: גוגל פלייטס, google flights, ולא עלה לי דבר, יכול להיות שזה קיים רק באפל? או שיש לזה שם אחר? תודה

  2. בן

    חראטה שנכנסים בפועל לאתר הכל קופץ ב40%

  3. זמבלה

    שמתם לב שכל היישומים מאתרים טיסות לפי יעד? ואין אף יישום שמאתר את הטיסות הזולות ביותר לכל יעד שהוא? שלא לדבר על יישום שמאתר את הדיל (טיסה+מלון±רכב) לכל יעד שהוא.... לא גוגל הגדול ולא ה AI של אדג׳ לא מצאו עבורי כלי "מתוחכם" כזה😆

    1. אשר

      Skyscanner נותנים לפי תאריכים את היעדים הזולים ביותר

אירועים קרובים