אסוס מכחישה: אנחנו לא קוברים את סדרת ה-Zenfone

"נמשיך לייצר את שני קווי המוצרים הטלפוניים העיקריים שלנו, ROG Phone ו-Zenfone", נמסר מאסוס בעקבות הדיווחים על חיסולה של הסדרה, שלא כל כך מצליחה בשוק

נראה שמותו של ה-Zenfone (כאן בגרסה האחרונה שלו, 10) הוכרז בטרם עת.

האם הדיווחים על מותה של סדרת ה-Zenfone של אסוס היו מוקדמים? ככל הנראה, התשובה לכך חיובית. החברה פרסמה הכחשה לאותם דיווחים מהימים האחרונים, שלפיהם היא החליטה לוותר על מותג הטלפונים הזה, במסגרת ארגון מחדש, שכולל גם פיטורי עובדים בתחום המחשוב הצרכני.

לפי אסוס, היא מתכוונת להמשיך ולפתח מכשירים בשתי הסדרות שלה – Zenfone לשוק הכללי ו-ROG Phone לשוק המשחקים.

"ברצוננו להתייחס לשמועה ש-Zenfone 10 יהיה הדור האחרון של הסדרה וקו המוצרים של Zenfone ייסגר", כתבה אסוס בהודעתה. "זה לא נכון. נמשיך לייצר את שני קווי המוצרים הטלפוניים העיקריים שלנו, ROG Phone ו-Zenfone. לאסוס יש מחויבות חזקה לעסקי הטלפונים החכמים שלה וללקוחותיה. אנא עיינו בשיחת הרווחים שלנו לרבעון השני למידע נוסף".

ההכחשה מגיעה בעקבות דיווח שפורסם בעיתונות הטכנולוגית בטייוואן, שציטט מייל שהופץ כביכול בקרב עובדי אסוס, שבו נכתב שהמחלקה שפיתחה את Zenfone תיסגר והעובדים יועברו למחלקות אחרות, כשרובם אמור להתמזג למחלקה שאחראית לפיתוח קו טלפוני המשחקים של החברה, ROG Phone.

Zenfone 10 הוא הטלפון השלישי ברציפות של אסוס שמציע תצורה וביצועים של מכשירי דגל אך בגוף קומפקטי מאוד, עם מסך קטן יחסית, בגודל של קצת יותר מ-5.9 אינץ' בלבד, ובשנתיים האחרונות גם עם עיצוב די ייחודי. על אף שהמכשירים בסדרה זו זכו לביקורות לא רעות בכלל, הם לא הצליחו לתפוס תאוצה של ממש בשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים