דרופבוקס מבטלת את התוכנית המאפשרת אחסון ללא הגבלה

לטענת החברה, משתמשים ניצלו את האפשרות לכריית מטבעות קריפטו, יצירת מאגרי אחסון עם אנשים שלא מנויים לשירותיה, ואפילו להשכרת משנה למשתמשים אחרים במחירים נמוכים מאלה שהיא גובה

מצמצמת אפשרויות. דרופבוקס.

חברת שירותי האחסון בענן דרופבוקס, כמו חברות אחרות לפניה, שינתה באחרונה את המדיניות שלה, כך שהיא לא תציע יותר תוכנית שמאפשרת נפח אחסון ללא הגבלה. האפשרות הזו אמנם הוצעה רק כתוכנית למנויים שמיועדת להציע תמיכה לעסקים, אבל החברה טוענת שמספר גדל והולך של משתמשים החל לנצל אותה לרעה.

דרופבוקס דיווחה כי היא גילתה פעילות של כריית מטבעות קריפטוגרפים, יצירת מאגרי אחסון יחד עם אנשים שלא מנויים לשירותי החברה ואפילו עסקים שביצעו השכרת משנה למשתמשים אחרים במחירים שנמוכים, כמובן, מאלה שהיא דורשת במסלולים השונים שלה.

מעתה, התוכנית המתקדמת של החברה תציע נפח אחסון של 15 טירה-בייט, שלדבריה מתאימה לאחסון של כ-100 מיליון מסמכים או כ-7,500 שעות וידיאו באיכות HD. ארגונים יוכלו להוסיף עוד רישיונות למנוי כזה, כשכל הוספת רישיון תזכה את החשבון ב-5 טרה-בייט נוספים לאחסון.

לקוחות נוכחיים ברמה המתקדמת שמשתמשים בפחות מ-35 טרה-בייט לרישיון – ולפי דרופבוקס מדובר בכ-99% מכלל המשתמשים המשלמים שלה – יישארו עם נפח האחסון הנוכחי ואף יקבלו לתקופה של חמש שנים עוד 5 טרה-בייט ללא תשלום. כל מי שמעבר לכך יקוצץ באופן הדרגתי אל המגבלה הזו.

במהלך זה מצטרפת דרופבוקס לחברות כמו מיקרוסופט וגוגל, שכבר הפסיקו את התמיכה בשטח אחסון ללא מגבלה (או, לפי גוגל, "אחסון ככל שאתם צריכים") – דבר שגרם למעבר משתמשים אליה. כעת החברה המוכרת היחידה שתומכת באפשרות דומה היא בוקס, שעדיין מציעה אחסון ללא מגבלה ללקוחות ארגוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים