בזכות שבבי ה-AI – מכירות אנבידיה הגיעו לשיא ויותר מהכפילו את עצמן

אנבידיה פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של שנת הכספים 2024 והן מעידות כי ההכנסות הרבעוניות עמדו על נתון שיא של 13.51 מיליארד דולר - עלייה של 88% בהשוואה ל-Q1 ושל 101% משנה לשנה

תוצאות כספיות מרשימות. אנבידיה.

אנבידיה פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של שנת הכספים 2024 והתוצאות שהשיגה – מרשימות.

ראשית, ולמעשה בשורה התחתונה, ניתן היה ללמוד כי ההכנסות הרבעוניות של ענקית השבבים עמדו על נתון שיא של 13.51 מיליארד דולר – עלייה של 88% בהשוואה ל-Q1 ו-101% משנה לשנה. החברה דיווחה גם שצפי ההכנסות לרבעון השלישי של השנה הפיסקלית 2024 (Q3FY24) עומד על 16 מיליארד דולר, פלוס-מינוס 2%.

לוקחים חלק במרוץ הבינה המלאכותית. שבבי AI.

לוקחים חלק במרוץ הבינה המלאכותית. שבבי AI. צילום: אילוסטרציה. ShutterStock

מעניין להתבונן על הפילוח של ההכנסות – הכנסות מתחום הדאטה סנטרים עמדו על נתון שיא של 10.32 מיליארד דולר ברבעון החולף – עלייה של 141% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה ו-171% משנה לשנה.

ההכנסות בתחום הגיימינג עמדו על 2.49 מיליארד דולר – עלייה של 11% בהשוואה לרבעון הקודם ו-22% משנה לשנה.

עוד צוין בדו"חות כי הרווח החשבונאי (GAAP) למניה ברבעון היה 2.48 דולר – עלייה של 854% משנה לשנה, ועלייה של 202% בהשוואה לרבעון הקודם; כמו כן הרווח המתואם (Non-GAAP) למניה היה 2.7 דולר – עלייה של 429% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה, ושל 148% לעומת הרבעון הקודם.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. צילום: אנבידיה

"המרוץ לאימוץ בינה מלאכותית יוצרת החל"

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, אמר עקב התוצאות כי "עידן חדש של מחשוב החל. חברות מסביב לעולם עוברות ממחשוב כללי (General Purpose Computing) למחשוב מואץ ובינה מלאכותית יוצרת".

לדבריו, "המעבדים הגרפיים של אנבידיה, המחוברים באמצעות טכנולוגיית התקשורת והמתגים של מלאנוקס ומריצים את פלטפורמת ה-AI מבוססת CUDA שלנו, מהווים את תשתית המחשוב של טכנולוגיות ה-GenAI". הוא המשיך וציין כי "במהלך הרבעון, ספקיות הענן הגדולות הכריזו על תשתיות נרחבות מבוססות NVIDIA H100. ארגוני מחשוב וספקיות תוכנה הכריזו על שיתופי פעולה עם NVIDIA AI בכל התעשיות. המרוץ לאימוץ בינה מלאכותית יוצרת החל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים