שינה דעה? טראמפ מחזיק במטבעות קריפטו בשווי של חצי מיליון ד'

טראמפ אמר, כשהיה נשיא, שמטבעות קריפטו הם "לא כסף" ושהוא "לא מעריץ שלהם" ● מסמך של הרשויות בארצות הברית חושף שיש מצב שהגישה שלו השתנתה

דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר של ארצות הברית.

דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר של ארצות הברית, התבטא נגד מטבעות קריפטו כשישב בבית הלבן. אלא שלפי מסמך שפרסם באחרונה הרגולטור האמריקני, מתברר שהוא מחזיק במטבעות קריפטו – את'ריום, אם להיות ספציפיים – בסכום של בין רבע מיליון לחצי מיליון דולר.

טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו ב-2019, ככל הנראה מהחדר הסגלגל, שהוא "לא מעריץ" של מטבעות קריפטו ושהם "לא כסף" אמיתי. הוא אף ציין את התנודתיות של מטבעות אלה אל מול הדולר. אלא שבשנה שעברה הציע טראמפ פרטי NFT (טוקנים שאינם ניתנים לשינוי), שכוללים תמונות שלו במצבים שונים, בהם כגיבור על וכצייד. הפרטים האלה הוצעו בשני סיבובים, בשני מועדים שונים, ובכל אחד מהם כולם נמכרו בתוך שעות. על פי מסמך קודם של המשרד, טראמפ הרוויח מהמכירה הזאת מאות אלפי דולרים.

הסכום שטראמפ מחזיק בקריפטו נמצא במה שמכנים במשרד "ארנק של מטבע קריפטו (את'ריום)". יצוין כי מדובר בסכום די זניח עבור הנשיא לשעבר, שעל פי פרסום של פורבס מאפריל האחרון, ההון שלו עומד על כ-2.5 מיליארד דולר.

טראמפ רוצה לחזור לבית הלבן בבחירות הבאות, שייערכו בסוף השנה הבאה. האם העובדה שעכשיו יש לו מטבעות דיגיטליים בארנק תביא לשינוי במדיניות שלו בנוגע לתחום הקריפטו, ולשינוי ברגולציה, אם הוא ייבחר? את זה נצטרך לראות בהמשך, וזה יקרה רק אם הוא ייכנס שוב לחדר הסגלגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים