מה מתכננת אפל לקראת יומולדת 10 ל-Apple Watch?

אפל מתכננת חידוש מלא של ה-Apple Watch לרגל יום השנה העשירי למכשיר, על פי מארק גורמן מבלומברג

יקבל עיצוב מחודש ביום הולדת 10? Apple Watch.

אפל מתכננת עיצוב מחודש גדול ומלא למהדורת 10 שנים של השעון שלה, כך מספר גורו אפל מארק גורמן מבלומברג במהדורה האחרונה של הניוזלטר השבועי שלו "Power On". גורמן מכנה אותו "Apple Watch X", בדומה ל-iPhone X שחגג 10 שנים ל-iPhone ב-2017. מכיוון שה-Apple Watch המקורי נחשף ב-2014 והושק ב-2015, גורמן לא בטוח אם ה-Apple Watch X ישוחרר ב-2024 או ב-2025.

לדבריו, אפל ככל הנראה עובדת על מארז דק יותר עבור דגם ה-X, כמו גם על דרכים שונות לחיבור הרצועה לשעון. מנגנון חיבור הרצועות למארז השעון נשאר זהה מאז הצגת המכשיר, מה שמאפשר לרצועות להיות תואמות לאורך דורות שונים של השעון.

אנשים המעורבים בפיתוח דגמי ה-Apple Watch החדשים אמרו לגורמן, שהמערכת הקיימת של חיבור הרצועה תופסת נפח גדול, שניתן לנצלו טוב יותר עבור סוללה גדולה יותר או רכיבים פנימיים אחרים. ככזה, אפל שוקלת כעת מערכת חיבור מגנטית, אך כרגע לא ברור אם היא תהיה מוכנה או קיימת ב-Apple Watch X.

עיתוי הצגת ה-Apple Watch X יכול גם לחפוף להצגת טכנולוגיית ה-microLED של אפל, שמשפרת את תצוגת הצבע והבהירות של מסכי ה-OLED הקיימים. זה עשוי להיות גם ה-Apple Watch הראשון הכולל ניטור לחץ דם.

גורמן מוסיף גם, כי Apple Watch Series 9 הצפוי השנה אמור להציג רק "רענון מינורי", בדומה לעדכונים ההדרגתיים שהמכשיר קיבל בשנים האחרונות. המכשירים החדשים צפויים להציג מעבדים מהירים יותר ואפשרויות צבע חדשות, אך מלבד אלה יהיו זהים במידה רבה לדגמים הקיימים. גורמן אומר ש"ללא ספק זה יהיה השדרוג הקטן ביותר בהיסטוריה של המוצר". כתוצאה מכך, אפל שוקלת לאחרונה לשנות את מחזור השדרוג השנתי של ה-Apple Watch למחזור שדרוג בתדירות נמוכה יותר, בדומה ל-iPad, שהחל עם מחזור שדרוג שנתי, אבל הואט כעת לרענון בכל 18 חודשים בערך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים