סלבדור דאלי מגיע לסלון הבית

בעלי טלוויזיות The Frame של סמסונג יוכלו להקרין על מסך הטלוויזיה שלהם ציורים של סלוואדור דאלי, שיצטרפו לאלפי יצירות אמנות נוספות של אמנים בעלי שם עולמי המוצעות לצפייה בחנות האמנות של החברה

"ברבורים משתקפים בפילים" של סלבדור דאלי - על מסך טלוויזיית The Frame של סמסונג.

אם רציתם מאוד לצפות בתערוכת ציורים של האמן הספרדי סלבדור דאלי ולא הספקתם, תוכלו עתה לארגן לעצמכם תערוכה פרטית בסלון הבית של 12 ציורים ממיטב יצירותיו של האמן, הידוע בעבודותיו הסוריאליסטיות – זאת בתנאי שיש לכם טלוויזיה מדגם The Frame של סמסונג.

בימים אלה הוסיפה החברה לחנות האמנות שלה (Samsung Art Store) 12 ציורים אייקוניים סוריאליססיים של דאלי, שניתן להקרין אותן על מסך טלוויזיות The Frame של החברה.

את היצירות המוצגות – ובהן כמה מהיצירות הבולטות ביותר של האמן, כמו "התמדתו של הזיכרון" (1931), "הפיתוי של אנטוניוס הקדוש" (1946) ו"ברבורים משתקפים בפילים" (1937) – אצרה סמסונג ומקורן ב-Fundació Gala-Salvador Dalí, במוסדות עולמיים מובילים אחרים ובאוספים פרטיים.

לכבוד הגעתו של דאלי אל חנות האמנות, השיקה סמסונג גם סרט תיעודי קצר, המתאר את חייו ויצירתו, כחלק מסדרת הסרטונים “Meet the Artist” של החברה.

לצד היצירות החדשות הללו של דאלי, בחנות האמנות של סמסונג הצופים יכולים לחפש ולבחון אלפי יצירות אמנות נוספות של אמנים בעלי שם עולמי, כמו קלוד מונה, יוהנס ורמיר וג'וליה קונטצ'סי, הזמינות לתצוגה מיידית בטלוויזיות The Frame. בנוסף, חנות האמנות מציגה יצירות ממוסדות עולמיים גדולים, כמו מוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון, הגלריה הלאומית של סינגפור, מוזיאון בלוודר בווינה, מוזיאון הפראדו במדריד, והמוזיאונים של ברלין.

חנות האמנות של סמסונג מוצעת לבעלי טלוויזיות The Frame של החברה תמורת מינוי למשתמש יחיד בעלות של כחמישה דולר לחודש או 50 דולר לשנה.

"חנות האמנות של סמסונג מחברת מיליוני בעלי טלוויזיות The Frame עם אמנות שזכתה לפרסום עולמי ממאות מוזיאונים, מוסדות ואוספים פרטיים ברחבי העולם, ואנו נרגשים לשתף פעולה עם Fundació Gala-Salvador Dalí כדי להביא את האמן המבוקש ביותר בפלטפורמה לחנות האמנות", אמרה דריה גרין, אוצרת עולמית בחנות העולמית של החברה. "יצירות האמנות האלה מהקטלוג המדהים של דאלי הן ייחודיות, מושכות ומרשימות חזותית היום בדיוק כפי שהיו ביום שבו צוירו, ואנחנו כל כך שמחים לתת להן פלטפורמה דיגיטלית לקהלים חדשים, שיוכלו ליהנות מהן מחוץ למוזיאון, ממש מהבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים