פייפאל משיקה מטבע קריפטו חדש; איך הוא ייקרא?

ענקית התשלומים מציעה מטבע קריפטו יציב, שמגובה על ידי הדולר ונכסים פיננסיים אחרים ● השם שלו לא מקורי במיוחד

מטבע קריפטו חדש. פייפאל.

ענקית התשלומים אונליין פייפאל הודיעה אתמול (ב') כי היא משיקה מטבע קריפטו חדש. המטבע ייקרא PYUSD ובהודעה שפרסמה פייפאל היא ציינה שהוא יהיה מכוסה כולו על ידי שילוב של פיקדונות דולריים, אגרות חוב דולריות של ממשלת ארצות הברית ונכסים פיננסיים נזילים אחרים. PYUSD מוגדר כמטבע קריפטו יציב (Stablecoin).

על פי הגדרת מילון אוקספורד, מטבע יציב הוא "מטבע קריפטו שעוצב על מנת שיהיה לו מחיר יציב יחסית, בדרך כלל באמצעות הצמדה לסחורה או למטבע, או שהאספקה שלו מוסדרת על ידי אלגוריתם".

דן שולמן, מנכ"ל פייפאל, אמר כי "המעבר למטבעות קריפטו מחייב מטבע יציב, שהוא גם דיגיטלי וגם צמוד למטבע קונבנציונלי – במקרה זה הדולר. זה מה שאנחנו מציעים, ובכך אנחנו ממשיכים במסורת שלנו לפיתוח חדשנות אחראית, וממשיכים להציע ללקוחות שלנו חוויות תשלום חדשות".

טכנית, ה-PYUSD מופק על ידי פאקסוס טראסט קומפני – חברת נאמנות שכפופה רגולטורית למחלקת השירותים הפיננסיים של מדינת ניו יורק.

שוק המטבעות הדיגיטליים הוא אחד השווקים הרווחיים, עם שווי של 1.17 טריליון דולר – על פי אתר CoinMarketCap, שעוקב מקרוב אחרי העולם הזה. מטבע הביטקוין ניצב בראש כבר שנים ארוכות, כשהשווי שלו, נכון לכתיבת שורות אלה, הוא קצת יותר מ-29,300 דולר. הרחק מאחוריו נמצא במקום השני האת'ריום עם 1,833 דולר ליחידה.

מטבע הקריפטו החדש זמין כבר עכשיו לצרכנים ולסוחרים, ומאחר שהוא מטבע הקריפטו היחיד בפייפאל שערכו מכוסה במכשירים פיננסיים דולריים יציבים, הצפי הוא שיהיה לו ביקוש רב, ושהוא ישמש עוד אמצעי תשלום בפייפאל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים