האם מאסק ינותח ולכן "ייאלץ" "לדחות" את הקרב מול צוקרברג?

"מחר אני עושה MRI של הצוואר והגב העליון - ייתכן שיידרש ניתוח לפני שהקרב יכול להתרחש - אדע השבוע", כך צייץ יזם הטק בהקשר לקרב הפיזי שהוא והנמסיס שלו, מנכ"ל מטא, מתכננים אך מתמהמה כבר חודש וחצי

לא נלחמו זה בזה לבסוף. אילון מאסק ומארק צוקרברג.

לאילון מאסק – יזם הטק שהוא האדם העשיר ביותר בתבל – יש הון המוערך ב-180 מיליארד דולר (על פי נתוני פורבס), אך גם כמה בעיות בריאותיות שונות ומוכרות. אלא שכעת מסתבר שמאסק סבור שהוא עומד לפני ניתוח גב או צוואר, ואם אכן כך יהיה, הדבר ישפיע מן הסתם על מועד הקרב הפיזי שלו מול מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא.

למרות שזה נשמע לחלוטין הזוי, שני קברניטי הטק מתדיינים ביניהם כבר מזה חודש וחצי על קרב מגע שיערכו זה מול האחר. במקור היוזמה לערוך את המאבק הפיזי הגיעה משום שצוקרברג העז לשבט את טוויטר (כיום X) ולהציע למשתמשי אינסטגרם שבבעלות מטא רשת חברתית חדשה מבוססת טקסטים קצרים, ת'רדס (Threads) שמה, שמנסה למשוך אליה את אותו קהל שמאסק מעוניין שישאר בפלטפורמה שלו.

האם מאסק מתמהמה במכוון?

"התאריך המדויק עדיין לא סגור. מחר אני עושה MRI של הצוואר והגב העליון – ייתכן שיידרש ניתוח לפני שהקרב יכול להתרחש – אדע השבוע", כך צייץ יזם הטק אתמול (ב') בהקשר לקרב הפיזי שהוא והנמסיס שלו מתכננים, אך מתעכב כבר חודש וחצי.

בשנה האחרונה עסק צוקרברג באימוני קרב מגע מסוגים שונים ואף ניצח בתחרויות בתחום, זאת בזמן שמאסק היה עסוק ברה-ארגון של טוויטר, במיתוגה כ-X, ועל הדרך בהברחת חלק נכבד ממשתמשיה, שאופי הניהול של היזם התזזיתי הרחיק מהשירות שרכש.

מאז שהרעיון להילחם זה מול זה ב"כלוב" (משמע במקום סגור) עלה, ת'רדס הושקה וכבר הספיקה לנסוק בתחילת דרכה, בכל הקשור במספר משתמשים, אבל גם לרדת לפרופורציות אחרות די מהר. אך בינתיים – הקרב בין הבוסים הקנאים לתוצרתם לא יצא אל הפועל.

החדשות האחרונות על הניתוח של מאסק מגיעות לאחר שבסוף השבוע מאסק בישר לעולם בציוץ כי הקרב עם צוקרברג ישודר בלייב ב-X, וכן שסיפר בציוץ אחר שאין לו זמן להתאמן לקראת האירוע אך הוא מביא משקולות לעבודה כדי "התכונן לקרב".

צוקרברג מצידו משתף פעולה עם ההטרלות של מאסק, ובסוף השבוע, בתגובה דרך ת'רדס, התייחס לדברי מאסק על ההזרמה ב-X ועל תרומה מההכנסות שלה שעליה דיבר יריבו העתידי, ותהה מולו בהתרסה: "האם לא נשתמש בפלטפורמה אמינה יותר שבאמת יכולה לגייס כסף לצדקה?"

בנוסף, בנוגע למועד הקרב כתב מנכ"ל מטא: "אני מוכן היום. הצעתי 26 באוגוסט כשהוא אתגר לראשונה, אבל הוא לא אישר. אני לא עוצר את נשימתי".

מאסק מרים משקולות במשרד – צוק מתחרה ומתאמן עם אלופי MMA

כאמור, בזמן שמאסק נראה כמתחמק מהמפגש הדרמטי עם אויבו הגדול ביותר בגזרת הטק, צוקרברג עסוק באימונים ומשתף פעולה עם אלופי MMA כמו ישראל אדסניה ואלכסנדר וולקנובסקי מאליפות הלחימה האולטימטיבית, UFC (ר"ת Ultimate Fighting Championship). צוקרברג נצפה עם השניים באימון, שאדסניה שיתף בציוץ בחודש שעבר.

וכמו כדי להפוך את כל האירוע לעוד יותר סוריאליסטי, אביו של אילון, ארול מאסק, טוען כי אין לערוך את הקרב בין בנו למארק צוקרברג, שלדבריו יסתיים בתיקו או יסתבך, או כמו שהסביר לסאן הבריטי ביוני: "העניין הוא שאם הקרב המטורף הזה יתרחש, אם אילון ינצח את הבחור הזה – אילון ייקרא בריון, בהיותו הרבה יותר כבד וגבוה. אם כי אם הוא יפסיד, ההשפלה תהיה מוחלטת".

ובניסיון להסביר איך בכלל נקלע בנו לקרב מתוכנן מול 'צוק', הצעיר ממנו בכמה וכמה שנים ושאין ספק שהוא בעל יכולות בתחום קרב המגע, אמר האב: "אני חושב שאילון הכניס את עצמו למצב קשה כתוצאה מהתנהגות בתיכון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים