יוצאים לטייל? קחו אתכם תחנת כוח ניידת

Bluetti EB3A מאפשרת לחמם אוכל, להטעין את הסמארטפון ולעשות עוד שימושים שמתאימים לחוף הים, לפיקניק בשטח או לטיול למיטיבי לכת ● כמה זה יעלה לכם?

Bluetti EB3A.

בין אם מזג האוויר חם או חם יותר, ואולי גם לוהט, זה כנראה לא יעצור את רוב המשפחות וקבוצות החברים שאוהבות לבלות בשטח – בין אם זה בחוף הים, על הר או במסלול טיול לכל המשפחה, או אפילו למיטיבי לכת. בעולם המודרני של ימינו זה גם לא יעצור את אלה שאוהבים להביא איתם במכונית ולו חלק מה-"פינוקים" שלהם הם רגילים בבית, ואם אפשר גם כאלה שמבוססים על חשמל, לדוגמה כדי להכין אוכל על כיריים חשמליות.

אז אפשר, כמו פעם, לדחוף גנרטור לתא המטען של איזה רכב שטח, ולהתמודד עם הרעש ושאר הפליטות שלו, או שאפשר לבחור בתחנת כוח ניידת, כמו זו של בלוטי, שאת מוצריה החלה באחרונה לייבא לארץ בנדא מגנטיק.

לפי החברה, אחד הדגמים הזמינים הוא EB3A, שמשקלו 4.6 ק"ג והוא מציע נפח עבודה של 269 וואט לשעה – מה שלדבריה מביא לכך שהוא יכול להחזיק מעמד מעל 2,500 מחזורי טעינה, עם הבטחת ניצולת של עד 80%. המכשיר מציע מגוון חיבורים שונים, כולל כמה חיבורי USB, שבאמצעותם ניתן להטעין טלפונים וטאבלטים, ולפי בלוטי הוא יכול להחזיק גם מקרר קטן פעיל לאורך זמן, ואפילו לכוון מאוורר חשמלי בכיוון הנכון.

ניתן להטעין את ה-EB3A באמצעות חיבור לחשמל או פאנלים סולאריים, שנמכרים בנפרד. בחיבור לחשמל מספיקות 40 דקות כדי לקדם את הסוללה מאפס עד ל-80%.

EB3A מגיע עם אפליקציה, שעובדת באמצעות חיבור בלוטות', ומחירו הבסיסי הוא 1,490 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים