OpenAI ממשיכה לפתח את ChatGPT ומוסיפה תכונות חדשות

בין התכונות החדשות: הצעות להנחיות, תשובות מוצעות, שאלות המשך ועוד ● בתכנון: "ייצור מלאכותי של דיבור וטקסט אנושיים" ו"תרגום טקסט או דיבור משפה אחת לאחרת"

גנב תוכן או נוצל באופן מניפולטיבי על ידי הטיימס? ChatGPT.

למרות שמשתמשים וחוקרים ממשיכים להתווכח על השפעתה של ChatGPT על העולם, OpenAI ממשיכה לפתח את התוכנה ולא מוותרת על הוספת תכונות חדשות לצ'אטבוט ה-AI הייחודי שלה.

השבוע פרסם לוגאן קילפטריק, תומך נלהב של OpenAI, ב-X (לשעבר טוויטר), כי "מספר ענק של עדכוני ChatGPT צפויים במהלך השבוע הבא".

בין התכונות החדשות שהדגיש קילפטריק ניתן למנות הצעות להנחיות, תשובות מוצעות ושאלות המשך (שקילפטריק כתב, שהיא "שימושית מאוד להפחתת עייפות"), הגדרת ברירת מחדל של GPT-4 כך שמנויי ChatGPT Plus משלמים לא צריכים לעבור אל מודל השפה (LLM) העדכני/המתקדם ביותר של OpenAI בכל פעם שהם מתחילים צ'אט חדש, תמיכה בהעלאות קבצים מרובות בעת שימוש בתוסף OpenAI Code Interpreter ועוד.

התגובה הראשונית של המשתמשים הייתה מעורבת. בעוד שחלקם שיבחו את התכונות החדשות, כולל GPT-4 כברירת מחדל וכזו שמאפשרת למשתמשים "להישאר מחוברים" מעבר לתקופת השבועיים הקודמת, אחרים בתת-קהילות של OpenAI ו-ChatGPT ברדיט מתחו ביקורת על כמה תכונות, כמו, למשל, הוספת ההנחיות, ותיארו אותה כ"נוראית עבור מישהו עם הפרעת קשב וריכוז", כי זה מסיח את הדעת.

התכונות החדשות מגיעות גם על רקע דיווחים ש-OpenAI הגישה בקשה לסימן מסחרי למשרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארה"ב (USPTO) עבור GPT-5, ה-LLM הבא בסדרה המתמשכת שלה, ושהאפליקציה כוללת תכונות אפשריות כמו "הייצור המלאכותי של דיבור וטקסט אנושיים", ו"תרגום טקסט או דיבור משפה אחת לאחרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים