ת'רדס תתחדש בקרוב בחיפוש ובגרסת ווב

מה עדיין חסר לפלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה והמאוד צעירה כדי להפוך אותה למתחרה אמיתית מול X של מאסק או מול פלטפורמות אחרות בגזרה, כמו מסטודון או החברתית האמיתית של טראמפ?

הרשת החברתית החדשה מבית מטא. ת'רדס, שפיתחה אינסטגרם.

ת'רדס (Threads) מבית אינסטגרם ומטא חוגגת ממש בימים אלו יום הולדת, והיא בסך הכל בת חודש. הרשת החברתית מבוססת הטקסטים הקצרים הושקה ב-5 ביולי, מבלי להסתיר את כוונתה להתחרות במלכת הזירה עד היום, טוויטר שבבעלות אילון מאסק, שהפכה לפני כמה שבועות ל-X.

הפלטפורמה של מטא נסקה מיד עם השקתה וצברה כמאה מיליון משתמשים נרשמים בתום חמישה ימי הפעילות הראשונית שלה. אבל על פי דיווחים, ההייפ הראשוני נרגע והמשתמשים מתדלדלים וחדלים לאט לאט מלפרסם את התכנים שלהם דרך ת'רדס. עם זאת על כולנו לזכור שמדובר על פלטפורמה שהיא תינוקת במושגי רשתות חברתיות, ולפיכך – היא עדיין צריכה להתפתח ולהתעצב.

מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, פרסם בסוף השבוע פוסט ברשת החברתית החדשה שתחת שליטתו וכתב: "שבוע טוב ל-ת'רדסים. הקהילה כאן נמצאת במסלול שאני מצפה (שיוביל – ג"פ) לבניית אפליקציה תוססת לטווח ארוך. הרבה עבודה לפנינו, אבל אני נרגש מקצב הביצוע של הצוות. חיפוש ו-ווב יגיעו בשבועות הקרובים".

 

Post by @zuck
View on Threads

 

מעניין לציין כי בשבוע שעבר, במהלך שיחת הרווחים של מטא, אמר צוקרברג שהוא די אופטימי לגבי עתיד ת'רדס, אשר נבניתה וממשיכה להיבנות על ידי צוות קטן. הוא ציין שמטא לא מתכוונת לייצר רווח מהאפליקציה עד שהיא תהיה הרבה יותר גדולה ומבוססת.

קהל המשתמשים הצטמצם – האם הוספת החיפוש והווב יתקנו זאת?

למרות גישתו החיובית של הבוס 'צוק', וה-Coolליוּת שהוא משדר, טרם השקת התכונות החדשות והתפתחותה הצפויה של ת'רדס, מספר המשתמשים הפעילים היומיים בגרסת האנדרואיד של האפליקציה החברתית ירד מ-49 מיליון ב-7 ביולי ל-23.6 מיליון ב-14 ביולי, ולאחר מכן ל-12.6 מיליון ב-23 ביולי, כך דיווחה חברת ניתוח נתוני האינטרנט סימילרווב (Similar Web).

עם זאת, על אף שהמוצר החדש שלהם איבד יותר ממחצית מהמשתמשים הראשוניים שלו, המנכ"ל צוקרברג אמר לעובדיו כי שימור המשתמשים היה טוב יותר ממה שהוא וההנהלה ציפו לו. לדבריו, הוא רואה את הירידה כעניין צפוי ורגיל, ובמקביל שימור המשתמשים עתיד, לדבריו, לגדול ככל שהחברה תוסיף תכונות לאפליקציה, וכמו הגרסה השולחנית ופונקציות החיפוש עליהן בישר כעת, שיהיו השדרוגים הראשונים המשמעותיים להתווסף.

על פי דיווח של CNBC, מפרסמים ויוצרים ששוחחו עם כלי התקשורת טענו שכדי שת'רדס תהפוך לשירות חשוב היא צריכה לכלול תכונות אשר מקלות על חיפוש נושאים טרנדיים ומציאת פוסטים קודמים. כמו כן, לדבריהם, היכולת לגשת לת'רדס דרך המחשב הנייח חשובה אף היא, במיוחד אם השירות, המחובר לאינסטגרם, רוצה להתחרות באמת ב-X, שבגרסת שולחן העבודה משתמשת רבים כשהם נמצאים במקום העבודה.

לפיכך, אפשר שצוקרברג וצוותו המסור מוסיפים כעת בדיוק את מה שנדרש כדי לשוב למסלול ההמראה, ובסופו של יום לנצח את X ומאסק, וכמובן רשתות חברתיות מבוססות טקסט אחרות, כמו מסטודון או החברתית האמיתית של דונלד טראמפ? נמתין בסבלנות ונגלה מה ילד יום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים