חדש בווטסאפ: הודעות וידיאו מיידיות

התכונה תופץ בשבועות הקרובים לכל המשתמשים, ותאפשר לנהל צ'אט עם סרטוני וידיאו באורך של עד דקה

צ'אט וידיאו בווטסאפ.

ווטסאפ השיקה תכונה חדשה של הודעות וידיאו מיידיות כמו בטלגרם, המאפשרת להקליט ולשתף סרטונים אישיים באורך של עד דקה ישירות בצ'אט.

לחיצה ארוכה על כפתור מפעילה את הצילום, והחלקה למעלה מאפשרת להמשיך את ההקלטה תוך כדי ניתוק ידיים. הסרטונים יופעלו אוטומטית במצב השתקה, והקשה על הסרטון תפעיל את הקול. כמו כל התכנים המועברים ב-ווטסאפ, גם הודעות הווידיאו המיידיות מוצפנות מקצה לקצה. לדברי החברה, התכונה אמורה להיות זמינה לכל המשתמשים ב"שבועות הקרובים".

כאפליקציה דומיננטית בתחום ההודעות המיידיות, מי שעושים שימוש בתכונה הזאת באפליקציות אחרות בוודאי ישמחו כעת להשתמש בה בווטסאפ, שכן היא מייתרת את הצורך לעבור לאפליקציה אחרת למי שרוצים לשלוח הודעות וידיאו.

לווטסאפ אמנם יש יותר משני מיליארד משתמשים פעילים נכון לסוף שנת 2022, אבל אפליקציות אחרות "נושפות בעורפה", כמו טלגרם, שמתרחבת במהירות עם כ-700 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש, סנאפצ'ט, שממשיכה עדיין לצמוח, ומערכת ההפעלה iOS 17 של אפל, תשאפשר דואר קולי בווידיאו ב-FaceTime למשתמשי iPhone. אמנם, ייתכן שהודעות וידיאו מיידיות לא ישכנעו משתמשים להירשם לווטסאפ, אבל זה עשוי למנוע ממשתמשי האפליקציה לגלוש לכיוון המתחרות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים