דל מצטרפת לעולם ה-Generative AI עם שורת פתרונות לארגונים

החברה הציגה, יחד עם אנבידיה, "שלושה דליים של פתרונות", שאמורים לעזור ללקוחות לעבוד מהר יותר במסע שלהם

פיטרה עובדים רבים בשל צורך לקצץ בהוצאות. דל.

דל הכריזה היום (ב') כי החל בשבוע הבא היא תציע שורה של פתרונות, תשתיות ושירותי בינה מלאכותית עבור לקוחותיה. המטרה של החברה, שמציגה את מרכולתה החדשה בשיתוף פעולה עם אנבידיה, היא להציג פתרונות לכל מרחב המחשוב הנדרש, לצורך יישום מהיר וקל יותר של פתרונות בינה מלאכותית בכל שלב במסע – מהשרת ועד לתחנת הקצה, מהתשתית ועד לתוכנה. ההכרזה הזו היא יישום בפועל של פרויקט Helix שעליו הכריזה החברה לפני קצת יותר מחודש.

"הבינה המלאכותית היוצרת לוכדת את תשומת הלב של כולם שם בחוץ, וזה לא סוד. מצאנו בבדיקות שערכנו ש- 91% מהלקוחות שלנו כבר משתמשים, ברמה כזו או אחרת, בבינה מלאכותית יוצרת בחיים שלהם, ו-71% מציינים שהם משתמשים בכלים כאלה בעבודה. אנחנו מאמינים שיש בזה פוטנציאל ענק, אבל גם סיכונים", אמר וארון צ'אברה, סגן נשיא בכיר לשיווק מוצרי ISG וטלקום ב-דל.

לדבריו, "הערך של הבינה המלאכותית יוצרת ברור, בהיבטים שונים, אבל עולה כאן שורה של שאלות: היכן הארגון צריך להתחיל? באילו תרחישי שימוש עליו ליישם בינה מלאכותית יוצרת? איך לעשות זאת באחריות, כדי למזער הטיה? כיצד למזער סיכונים? איך להשתמש בה בצורה הטובה ביותר עם הדאטה הארגוני? וכיצד קובעים קווים מנחים? כל הארגונים מתמודדים עם השאלות הללו, ואנחנו, ב-דל, רואים שזה מאוד חשוב ללקוחות שלנו. אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לספק את הצד האמין והתומך עבור פתרונות הבינה המלאכותית שהם רוצים להטמיע".

"שלושה דליים של פתרונות"

צ'אברה הציג את מה שהוא כינה "שלושה דליים של פתרונות", שאמורים לעזור ללקוחות לעבוד מהר יותר. הראשון הוא "תכנון מוסמך" של פתרונות בינה מלאכותית יוצרת בשיתוף אנבידיה, להאצת תובנות בקנה מידה גדול ולהסקת מסקנות.
"תכנון מסומך הוא חבילה שנבדקה היטב מראש של הדברים הכי טובים שמציעות דל ואנבידיה ביחד כדי להאיץ את התוצאות וכדי לנוע מהר יותר עם פתרונות בינה מלאכותית. זה כולל פתרונות מחשוב, אחסון ורשת, שירותים ותוכנה, והכול מעל התשתית המאובטחת והאמינה של דל. זו הדרך הכי קלה להתחיל את המסע עם ערך גבוה מאוד מראש, וזה במקום שהארגונים יעשו את זה לבד. זה מקצר מאוד את זמן ההגעה לשוק", אמר צ'אברה.

ברמה הביצועית, זה אומר שילוב של שרתים שונים של דל, כמו PowerEdge, עם כרטיסים גרפיים ייעודיים של אנבידיה לצרכי AI, ובעיקר כרטיסי ה-H100, שמותאמים לתרחישי שימוש שונים יחד עם פתרונות תוכנה ושליטה עבור בינה מלאכותית יוצרת. פתרונות אלה הוצגו באחרונה על ידי אנבידיה, ובהם NeMO עבור מודלי שפה גדולים, שירותי הסקה המבוססים על Trirton ועוד. לפי דל, מדובר בסוג של מפת דרכים, שתאפשר ללקוחות לנוע מהר יותר אל עבר הפתרון.

הדלי השני בהיצע החדש הוא שורה של שירותים מקצועיים שאנשי דל יספקו ללקוחות שידרשו ליווי מאפס, מאחר שהם לא ממש יודעים מה הם רוצים לעשות. עם זאת, השירותים מיועדים גם לארגונים שכבר התחילו את המסע שלהם והתקדמו בו לבד, וזקוקים כעת לעצתה מקצועית, על מנת שתניע אותם עוד.

הקטגוריה השלישית היא תחנות עבודה חדשה בסדרת ה-Precision של החברה, שהמטרה שלהן היא להעצים את משתמשי הקצה להרצת היישומים בקרבתם, ולעשות את זה ביעילות גבוהה ובסביבה אמינה במיוחד. תחנות עבודה אלה יגיעו עם כרטיסים גרפיים ממשפחת ה-RTX של אנבידיה, ולטענת דל, הם יציעו שיפור של עד 80% בהשוואה לביצועי הבינה המלאכותית של הדור הקודם שהציעה החברה. פתרונות החומרה הללו יהיו זמינים החל ממהלך אוגוסט.

"הבינה המלאכותית היוצרת יכולה לעזור לארגונים להמיר את המידע שלהם ליישומים חכמים, שיאפשרו להם להציע פתרון עבור יישומים עסקיים מורכבים. דל ואנבידיה נבנות על היחסים הארוכים ביניהן כדי לאפשר לארגונים לרתום את היכולת הזו על מנת לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם, לתמוך באופן מלא יותר בעובדיהם ולהניע חדשנות בכל הפעילות שלהם", אמר מאנוויר דרס, סגן נשיא למחשוב ארגוני באנבידיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים