המותג X מופץ יותר ויותר כלוגו החדש של טוויטר

מאסק חשף את הלוגו X - שהחליף מיום ב' את דמות הציפור הכחולה המפורסמת כחלק ממיתוג מחדש של פלטפורמת המדיה החברתית שקנה ב-44 מיליארד ד' ● כעת ה-X כבר מופיע גם בניידים וגם על בניין מטה החברה

תביעתם סורבה על ידי השופט. אילון מאסק ו-X (לשעבר טוויטר) שבבעלותו.

המיתוג מחדש של טוויטר כ-X, אותו השיק הבעלים, אילון מאסק, בשבוע שעבר (ב'), כבר תופס יותר ויותר תאוצה. כעת השם החדש של חברת המדיה החברתית הותיקה מופיע כבר גם מעל בניין המטה הראשי שלה, והוא גם החליף כבר את דמות הציפור הכחולה המפורסמת, הן ביישומים בניידים והן בגרסת שולחן העבודה של הפלטפורמה.

השלט הענק ועליו האות X, שהותקן ביום ו' על גג מטה החברה במרכז העיר סן פרנסיסקו, אפילו זכה לתגובה מוניציפלית – העיר פתחה בתלונה ובחקירה עקב התקנת השלט, שנחשדת כלא חוקית או מאושרת. גורמים בעירייה טוענים כי החלפת אותיות או סמלים על בניינים, או הקמת שלט על גבי שלט אחר, מחייבות היתר עירוני, מטעמי עיצוב ובטיחות. מה שלא קרה בהחלפת הלוגו של טוויטר, לפי הטענות.

על פי סוכנות הידיעות AP, האות X בממדי הענק הופיעה על גג הבניין בסופ"ש, על אף שביום ב' האחרון, בו הוכרז על הרה-מיתוג, משטרת סן פרנסיסקו עצרה את העובדים שפעלו כדי להסיר את הציפור והלוגו האיקוני של המותג כפי שהופיע במשך שנים על צד הבניין, וזאת משום שלדבריהם לא ננקטו פעולות בטיחות כדי לשמור על הולכי הרגל, בחשש שמשהו בעבודה בגובה ישתבש.

מאסק לא התרגש מטענות העירייה ופרסם פוסט חגיגי בפלטפורמה שלו, ובו שיתף סרטון שתיעד את השלט החדש כשהוא מואר באור יקרות. הוא כתב: "המטה שלנו בסן פרנסיסקו הלילה".

יצוין אגב כי מאסק אומר שהוא מעוניין שהמשתמשים בשירות שבבעלותו יחלו לכנות את הפוסטים שלהם 'אקסים' (Xs) במקום 'ציוצים'. לא בטוח שהוא יצליח לגרום לשינוי הזה, שאותו אי אפשר כנראה לכפות בכוח על איש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים