היטאצ'י ונטרה תשווק את מוצרי סיטרה הישראלית

סיטרה מציעה מערכות לאחסון נתונים בענן ● היטאצ'י ונטרה תשווק את מוצריה תחת המותג של היטאצ'י

עודד נגל, מנכ"ל סיטרה.

היטאצ'י ונטרה תמכור מעתה את מערכות אחסון הנתונים בענן של סיטרה. מוצרים אלה ימותגו תחת שם המותג של היטאצ'י – כך הודיעו החברות באחרונה.

הפתרון המשותף ישווק ברחבי העולם תחת השם HCP (ר"ת Hitachi Content Platform Anywhere Enterprise), ויאפשר נתיב הגירה משולב במלואו עבור לקוחות המשתמשים בפתרונות מדורות קודמים של HCP Gateway, Hitachi Data Ingestor או מערכות אחסון מבוסס רשת (NAS) נפרדות אחרות.

יש לציין כי הפתרון החדש נותן מענה לקשת רחבה של צרכי אחסון ארגוניים, בהם אחסון קבצים עיקרי בעל ביצועים גבוהים (Primary storage) ואחסון ארכיב (Archive storage). כמו כן, הוא מציע יכולות אחסון מבוסס רשת עם ביצועים גבוהים עבור פרוטוקולי האינטרנט SMB, שפועל בשכבת היישום, ו-NFS – מערכות קבצים ברשת. יכולות נוספות הן אספקת אחסון מאובטח לאורך זמן עבור נתונים שאין צורך לגשת אליהם לעיתים קרובות, וסנכרון ושיתוף קבצים ארגוניים.

כמו כן, הפתרון של סיטרה והיטאצ'י ונטרה מציע אחסון מבוסס אבטחת סייבר, כולל איתור מתקפות כופר בהתבסס על AI, חסימה זדונית של משתמשים וחזרה מהירה לפעילות. יכולת נוספת היא אחסון בלתי ניתן לשינוי (WORM). סיטרה מתחייבת לכך שלא ניתן לבצע שינויים או למחוק את הנתונים ברגע שהם נכתבים – מה שמוסיף שכבה נוספת של אבטחה.

עוד כולל המוצר סיוע ביכולת הגדילה לפטה-בייטים של נתונים, באמצעות ניהול מרכזי מרובה דיירים ובקאנד לאחסון אובייקטים; התקנה מלאה בסביבת הלקוח, ללא תלות בשירותי ענן ציבורי – מה שמאפשר עמידה בדרישות רגולציה ואבטחת מידע מחמירות; והתממשקות עם קטלוג הנתונים של Hitachi Lumada – מה שמאפשר לארגונים לעמוד בדרישות הרגולטוריות באמצעות קטלוג, סיווג והגדרת מדיניות ניהול נתונים.

"אבן דרך משמעותית עבור סיטרה"

"השותפות החדשה היא אבן דרך משמעותית עבור סיטרה", אמר עודד נגל, מנכ"ל החברה. "כל ארגון, בכל תעשייה, מבוסס כיום על נתונים. היטאצ׳י ונטרה היא אחת השחקניות הידועות, הוותיקות והמובילות בעולם בתחום ניהול הנתונים, והשותפות שלנו איתה תאפשר לעסקים לייעל את כל שרשרת השימוש בנתונים – מהקצה ועד לענן".

הוא דיבר על תחום הסייבר וציין כי "האיומים הנוכחיים הם חסרי תקדים. אנחנו מאמינים שהבינה המלאכותית היא כלי שובר שוויון נגד מתקפות כופר ואיומים מתקדמים נוספים".

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל.

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי "שיתוף הפעולה עם סיטרה מאפשר לנו להמשיך לבנות שירותי נתונים בסביבות מרובות עננים. שותפות זו תאפשר ללקוחותינו לנהל את כל מאגר הקבצים הארגוני באופן מרכזי, תוך מתן גישה אחידה למידע מכל מקום – כולל באתרים מרוחקים ובסביבות ענן הטרוגניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים