מכבידנט מטמיעה מערכת ניהול ובקרה של סאס במיליוני שקלים

המערכת מבוססת על בינה מלאכותית, ותבצע ניהול ובקרה של תהליכי עבודה קריטיים ● היא מוטמעת על ידי מיה אנליטיקס, נציגת סאס בישראל

רו"ח אלי פסח, סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מכבידנט.

מכבידנט, רשת מרפאות השיניים של מכבי שרותי בריאות, מטמיעה בימים אלה מערכת ניהול ובקרה של תהליכי עבודה קריטיים מבית סאס. היקף הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

למכבידנט 58 מרפאות ברחבי הארץ והיא מעסיקה 3,700 עובדים – אנשי רפואה ואדמיניסטרציה, מהם 1,400 רופאי שיניים. בכל שנה מבוצעות במרפאות של החברה מעל חמישה מיליון פרוצדורות רפואיות.

ההטמעה בוצעה על ידי מיה אנליטיקס, המייצגת את סאס בישראל. במכבידנט אומרים כי המערכת תסייע לאגף החשבות והכספים שלה לנהל סיכונים ולאתר אנומליות – מה שמהווה מרכיב מרכזי בפעילות הארגון. הפרויקט נמצא בימים אלה בתהליכי הטמעה, והוא צפוי להסתיים בשנה הבאה.

המערכת של סאס מבוססת על ניתוחי ביג דאטה, לימוד מכונה, בינה מלאכותית וטכניקות מסורתיות שמובנות בה. באמצעות הטכנולוגיה, היא תזהה מראש תהליכים שעלולים להביא לסיכון עסקי-כלכלי ותדמיתי. בשלב הראשון, היא תתמקד בתהליכי רכש, שכר, הכנסות וגבייה. תכונה אחרת של המערכת היא ניטור תהליכים רפואיים שחריגים בהיקפם הכספי, מעקב אחר קשרים נאותים בין ספקי השירות למכבידנט, אנומליה בתשלומים ועוד.

המגמה: להרחיב את השימוש במערכת לתחומים נוספים בפעילות החברה

"הטכנולוגיה תספק לנו בקרה איכותית, שתסייע בהקטנת חשיפה לסיכונים באזורי השכר, הרכש, ההכנסות והגבייה, ובעתיד נרחיב את השימוש בה לתחומים נוספים בפעילות החברה", אמר רו"ח אלי פסח, סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מכבידנט.

איתן טומשין, מנכ"ל מיה אנליטיקס.

איתן טומשין, מנכ"ל מיה אנליטיקס. צילום: ירון אמיתי

לדברי איתן טומשין, מנכ"ל מיה אנליטיקס, "חריגות בבתי עסק, ארגונים וגופים ממשלתיים הפכו למגפה כלכלית גלובלית, שמשפיעה באופן ישיר על מצב הכלכלה בעולם. פתרון טכנולוגי שכולל בקרה רציפה, מבוססת בינה מלאכותית, יכול לסייע בצמצום התופעה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים