מאנדיי מינתה את דניאל לריה לסמנכ"ל טכנולוגיה ומוצר

מדובר בקידום פנימי של לריה, שעובד בחברה כבר שבע שנים ● הוא יהיה אחראי על כ-400 עובדים ויסייע להתרחבות הגלובלית של מאנדיי

דניאל לריה, סמנכ"ל טכנולוגיה ומוצר במאנדיי.

מינוי בכיר במאנדיי: היוניקורן הישראלי, ששווה, נכון לאתמול (ג'), כ-8.5 מיליארד דולר, הודיע היום על מינויו של דניאל לריה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה ומוצר (CPTO – Chief Product and Technology Officer).

לריה הצטרף למאנדיי לפני כשבע שנים על מנת להוביל את המו"פ של החברה. בהמשך התרחבו תחומי אחריותו גם לניהול צוותי המוצר. כחלק מצוות ההנהלה הבכירה, לריה קידם את יישום הטכנולוגיה ואסטרטגיות החדשנות והמוצר של מאנדיי, והיה בין התורמים הבולטים להתפתחות של פלטפורמת ה-Work OS שלה, כמו גם להשקת כמה ממוצריה החדשים, בהם בעולמות ה-CRM וה-DevOps. עוד תחום שהוא פיתח במאנדיי הינו הבינה המלאכותית.

בתפקידו החדש, לריה יתמקד בהתרחבותה של מאנדיי כחברה רב מוצרית וביעילותה התפעולית, תוך חיזוק הביצועים של החברה. עד יולי אשתקד המנייה של מאנדיי בנסדא"ק אמנם ירדה בחדות, אך בחודשים שלאחר מכן היא התייצבה ובנובמבר היא החלה לעלות בצורה דרסטית. כיום שווה המניה שלה כ-175 דולר – יותר מפי שניים משערה לפני כשמונה חודשים. עם זאת, מניית מאנדיי עדיין רחוקה משער השיא שלה באוקטובר 2021, אז הגיע מחירה לכ-380 דולר.

עוד במסגרת תפקידו, לריה יעסוק בניהול ובגיוס עובדים עבור כל צוותי המוצר, המו"פ ועיצוב המוצר של מאנדיי, שכיום עומד מספרם על מעל 400 איש ואישה. החברה מתכוונת להרחיב בקרוב את הנוכחות הגלובלית שלה – בוורשה, לונדון וארצות הברית, ולריה ימלא תפקיד מפתח בכך.

"במסגרת תפקידי, אנהל את אנשי הטכנולוגיה, ניהול המוצר, מעצבי המוצר והמהנדסים שיש לנו במאנדיי", ציין לריה. "הגישה שלנו יצרה תהליך ייחודי של פיתוח מוצר באופן הוליסטי, המבוסס על שילוב צוותים רב תחומיים, שחבריהם השונים מביאים את הכישרון והידע שלהם כדי לעבוד יחד ולתת את המענה השלם, בראייה שיתופית".

ערן זינמן, מייסד שותף ומנכ"ל משותף במאנדיי, ומי שהיה סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, אמר כי "בעוד שאנחנו ממשיכים לצמוח באופן מהיר, אנחנו מקדמים את לריה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר. לאורך כל שנותיו במאנדיי, לריה ביסס רקורד מרשים של מנהיגות והצלחה בהובלת צוותי המו"פ והמוצרים שלנו, ובחברה בכלל. אנחנו בטוחים שהוא האדם הנכון ביותר כדי לקדם את מאנדיי".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דור ו

    כל הכבוד על הישג מדהים. מגיע לדניאל!

אירועים קרובים