"למרות הסיכון – להאיץ שילוב AI ביותר תחומים"

כך אמר דורון אמיר, מנכ"ל סייטאקה, שדיבר בכנס שבוע הסייבר אשר נערך באחרונה באוניברסיטת תל אביב ● לדבריו, "גם לפני הופעת האינטרנט לשימוש אזרחי, היומי שטענו כי הרשת היא דבר מסוכן"

"בניגוד לדעתו של אילון מאסק, לפיה המירוץ לבינה המלאכותית מסוכן ויש להשהות אותו – אני חושב שלמרות שיש סיכונים במימוש ה-AI, יש להאיץ ולשלב יותר בינה מלאכותית ביותר תחומים. החל מניהול יומן פגישות ועד לניהול מערכות שליטה ובקרה בתעופה בחלל", כך אמר דורון אמיר מנכ"ל סייטאקה (CyTaka).

אמיר דיבר בכנס שבוע הסייבר שנערך באחרונה באוניברסיטת תל אביב. לדבריו, "גם לפני הופעת האינטרנט לשימוש אזרחי, היו מי שטענו כי הרשת היא דבר מסוכן, אך בחלוף הזמן, כולנו מבינים כמה טוב שלא השהו את יצירת רשת האינטרנט, וזאת – למרות הסיכונים הטמונים בה".

לפי אמיר, "כאשר עוסקים בקידמה ובחדשנות, הסיכון הוא חלק מאבני היסוד שעוזרים לנו לשפר ולייצר טכנולוגיות שמטיבות עם האנושות. זאת, בכפוף תמיד לרגולציות ולחוקי אתיקה, אשר מרסנים את הכוח העצום המגיע עם טכנולוגיות חדשניות, כגון תוצרי הבינה המלאכותית, אשר כיום הפכו למיינסטרים".

באירוע קודם, אליפות הסייבר לאומות, שסייטאקה קיימה בדובאי יחד עם הממשלה. דורון אמיר, מנכ''ל יוניקורן הסייבר סייטקה.

באירוע קודם, אליפות הסייבר לאומות, שסייטאקה קיימה בדובאי יחד עם הממשלה. דורון אמיר, מנכ"ל יוניקורן הסייבר סייטקה. צילום: יח"צ

אליפות AI בכנס משותף לישראל ולאמירויות

אמיר וד"ר מוחמד אל כוויתי, ראש מועצת הסייבר באיחוד האמירויות, הכריזו על כנס משותף לישראל ולאמירויות, שייערך בדובאי במועד קרוב שטרם נקבע. הכנס ייערך תחת הכותרת "אליפות בינה מלאכותית בסייבר – גרסת המכונה נגד האדם".

לדברי אמיר, "קיימנו אליפויות סייבר בכל רחבי העולם, עם טובי ההאקרים, ביותר מ-20 מדינות. המכונה שפיתחנו מפצחת את אתגרי הסייבר בכחמישית מהזמן שלוקח להאקרים להגיע לפתרון. אולם, עדיין האדם מנצח את המכונה ביצירתיות, במחשבה פורצת דרך ועוד".

הוא סיכם באומרו כי "התפקיד שלנו כאנשי סייבר, הוא לזרוע את הזרעים להכשרת עוד אנשי ונשות סייבר, שימשיכו להוביל סייבר חיובי וביחד עם המכונה – ינצחו את כל מתקפות הסייבר השליליות על ארגונים ומדינות".

באירוע הודיע אמיר כי "נעניתי להצעת  CyberTogether לכהן כיו"ר – בהתנדבות – של ברית אבטחת הסייבר של ישראל ואיחוד האמירויות הערביות. אקדם פעילות גלובלית לבניית גשרים בין מדינות שונות, בדגש על עידוד חינוך טכנולוגי ותעסוקה במגוון רחב של מגזרים ברחבי העולם".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלוף אמיתי

    הייתי באירוע היה מדהים וגאוני

  2. חרטטן

    לסייטקה יש בפייסבוק פחות לייקים ממה שיש למכולת שכונתית. איך בדיוק החברה מרוויחה ? ועוד יש כאלו שקוראים לה יוניקורן

אירועים קרובים