רועי זהר, מנמ"ר פרטנר, ביקש לפרוש מתפקידו

זהר מונה לסמנכ"ל חטיבת מערכות המידע לפני כשנה וחצי, כחלק מפיצול החטיבה הטכנולוגית, והוביל בה שורה של מהלכי IT וטרנספורמציה דיגיטלית ● הוא יישאר בתפקיד עד למציאת מחליף

רועי זהר, סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע הפורש של פרטנר.

רועי זהר, סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע של פרטנר, ביקש לפרוש מתפקידו ולצאת לדרך חדשה – כך נמסר מהחברה היום (ה'). הודעת החברה קצרה למדי, ולא צוינו בה הסיבה לפרישה, מי יחליף אותו בתפקיד ולאן פניו מועדות. מה שכן, נכתב בה כי זהר יישאר בתפקידו עד למציאת מחליף.

זהר הגיע לפרטנר בינואר אשתקד, באחת התקופות המאתגרות של החברה, שבה הוחלט על הפרדת חטיבת מערכות המידע מחטיבת ההנדסה. במקביל למינויו, יגאל גלעדי מונה אז לסמנכ"ל חטיבת ההנדסה של פרטנר. השניים החליפו את ירון אייזנשטיין, שהיה סמנכ"ל הטכנולוגיות והאחראי על מערכות המידע בחברת התקשורת עד לפרישתו כמה חודשים לפני ההחלטה על הפיצול. בחברה נימקו אז את ההחלטה על הפיצול באתגרים בשני תחומי הפעילות.

לזהר ניסיון נרחב בעולמות ה-IT, בחברות תקשורת וטכנולוגיה מובילות. לפני שהגיע לפרטנר הוא שימש כמנמ"ר קבוצת האחזקות גלובל אינווסט, ולפני כן בתפקיד המנמ"ר בחברה המתחרה, סלקום, ובנס טכנולוגיות.

בפרטנר אומרים כי יש לזהר "חלק משמעותי בקידומה הטכנולוגי של החברה בשנה וחצי האחרונות". מהחברה נמסר כי הוא "הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית בפרטנר, לרבות הטמעת מודלי AI מתקדמים בתהליכי המכר, פיתוח מערכת CRM שהביאה לשיפור ביצועים משמעותי, שדרוג והחלפת תשתיות המחשוב סיטריקס, VMware, אחסון וטלפוניה, וסגירת מערכות ישנות, דוגמת Ventive".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים