יש לכם רעיון משוגע שחלמתם לפתח? היזם דב מורן קורא לכם

כמה מאות מייקרים, בעלי רעיונות "משוגעים" בתחומי החומרה, המשחקים והתוכנה וחברות סטארט-אפ ייפגשו מחר בבית שמש באירוע שנקרא MAD IN ISRAEL שיזם מורן ● לא דומה לשום כנס שהייתם בו עד כה

האם פעם משהו העריך את השיגעון שלכם? אומרים לכם שאתם "לא נורמלים" ושאתם לא תצליחו? קרן ההשקעות GROVE בראשותו של היזם הסדרתי, דב מורן, מקיימת מחר (ו') אירוע יוצא דופן שנושא את השם MAD IN ISRAEL. האירוע נערך במקום לא שגרתי בעליל למפגשי היי-טק, באחד המתקנים של חברה בעיר בית שמש. האירוע יכלול תצוגות של פתרונות של מייקרים "משוגעים לדבר" שאף אחד לא האמין שיש להם סיכוי, הרצאות במתכונת של "אי כנס", כלומר המשתתפים עצמם יוכלו להציג את הרעיונות שלהם במתחמים מיוחדים, אחרים יוכלו לשחק במשחקים אינטראקטיביים, שפותחו בין היתר על ידי החברה המארחת, וכולם ביחד יעשו נטוורקינג מיוחד, שבו הם יפגשו "משוגעים" כמוהם

"כקרן הון סיכון, אנחנו מאוד אוהבים להשקיע ולקדם נושאים שהם מחוץ למיינסטרים של ההשקעות שאנו מכירים, כגון פינטק, סייבר וכדומה", אומר מורן, יוזם האירוע. "אנחנו מאוד מאמינים ברעיונות ופתרונות של חומרה. במסגרת זו אנו נפגשים עם יזמים מאוד מיוחדים, כאלו שרץ להם רעיון בראש, אבל אף אחד לא רצה לשמוע עליו או שהם עצמם משוכנעים שזה דבר "משוגע" אומר מורן.

לאירוע מחר צפויים להגיע כמה מאות "משוגעים" שכבר נרשמו ועוד כמה מאות שיהיה צורך להתאמץ למצוא להם מקום. לרעיון לאירוע הגיע מורן בדרך מקרה: "לפני כשנה השקעתי בחברת צעצועים ממוחשבים, שבין היתר מאפשרת לשחק באמצעות שחמט פיזי בצורה מקוונת אינטראקטיבית, עם שחקן מרחוק", מספר מורן. " זה דבר מאוד מורכב, שמשלב חומרה, תכנות, שליטה מרחוק ותקשורת. הם התקשו לגייס כסף, כי משקיעים אוהבים לשייך כל רעיון למשהו שהם מכירים, וזה משהו ששייך להרבה דברים אחרים", אומר מורן. הרעיון הזה הביא את מורן לחשוב שבוודאי יש עוד הרבה חברות כאלו, אנשים עם רעיונות, ואז הוחלט לערוך את הכנס המיוחד מחר בקונספט שהוא הפוך מכל כנס שאנו רגילים להיות בו. "אני מקווה שהאירוע ייהפך למסורת, כדי לקדם ולאפשר לכמה שיותר אנשים להעלות רעיונות משוגעים ולנסות לממש את זה", אומר מורן.

למה בית שמש? "אם כבר משוגעים, אז עד הסוף", אומר מורן בחיוך, וברצינות הוא אומר, "זו חברה שיש בה חדרים רבים, שבאחדים מהם אפשר לשחק כדורסל אינטראקטיבי, או משחקי ספורט אחרים, שלא חשבנו עליהם". בקול קורא שהופץ לקראת הכנס מצוין, כי המוזמנים יוכלו להשתתף בסוג מיוחד של קריוקי, להשתתף באחד ממשחקי "הכפר" או להצטרף ללהקה, שכל אחד ממשתתפיה יביא כלי מוזיקלי משלו.

באולם אחד יפגשו 25 חברות הזנק, שמציגות את הפרויקטים המיוחדים שהן בחרו להציג באותו אירוע. בין היתר, תוכלו לפגוש שם חברה שאנשיה הם בוגרי הטכניון, והם פיתחו שיטה לייצור עדשות בגודל של שלושה מטרים בחלל. יהיו גם יזמים ומנהלי קרנות, שאולי יידבקו ב"שיגעון" של המשתתפים וישקיעו בהם.

"העולם של היום מצטייר רק כעולם של תוכנה, וזה לא נכון כי על כל תוכנה יש מרכיב של חומרה. לדוגמה, יישומי ענן, או יישומי AI לא רק ברמה האפליקטיבית". מורן מתייחס למהפכה הגנרית של ה-AI בשיא הרצינות: "זוהי מהפכה מטורפת, שדומה בעוצמתה למהפכת הסלולר או האינטרנט, ויש לה פוטנציאל להרבה מאוד יישומים", אומר מורן.

ואם עדיין לא נרשמתם נסו את מזלכם כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים