אבירן יעקב מונה ליו"ר מרכז החדשנות של אינגרסול ראנד בישראל

המרכז יתמקד בפתרונות IoT ו-AI, ייעול תהליכים תעשייתיים והפחתת פליטות מזהמים ● יעקב הוא מנכ"ל אקופלנט, שתאגיד הציוד התעשייתי רכש לפני כחודש

אבירן יעקב, יו"ר מרכז החדשנות של אינגרסול ראנד בישראל ומנכ"ל אקופלנט.

תאגיד הציוד התעשייתי האמריקני אינגרסול ראנד הודיע היום (א') כי אבירן יעקב, מנכ"ל אקופלנט, יעמוד בראש מרכז החדשנות הישראלי שלו. מרכז זה יתמקד בפתרונות אינטרנט של הדברים ובינה מלאכותית, ייעול תהליכים תעשייתיים והפחתת פליטות מזהמים.

מרכז החדשנות הוא פועל יוצא של הרצון של אינגרסול ראנד לבסס נוכחות בישראל. כחלק מכך, היא רכשה לפני כחודש את הסטארט-אפ אקופלנט. החברה מסרה כי בימים אלה היא מגבשת צוות שיתופי פעולה מקומי, לאיתור מיזמים וסטארט-אפים ישראליים בתחומי הקליימט-טק, והיא עתידה לגייס בעתיד הקרוב עובדים לעשרות משרות.

יעקב הינו יזם סדרתי, משקיע ומנכ"ל עם רקורד עשיר בניהול ובהובלת מחזורי מכירות מורכבים של פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) בעולמות האינטרנט של הדברים והבינה המלאכותית, וכן מערכות מידע ואוטומציה תעשייתיות. הוא הקים את אקופלנט ב-2016, יחד עם מוטי יעקב וירון הראל, וכאמור, מכהן כמנכ"ל החברה. הסטארט-אפ הישראלי, שמפתח פלטפורמת IoT מבוססת AI לחיסכון באנרגיה בתשתיות התמיכה בייצור של מפעלים, הוא הרכישה הראשונה של אינגרסול ראנד בישראל, ויהווה בסיס למרכז החדשנות המקומי שלה.

לפני הקמת אקופלנט, יעקב שימש במשך 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה, שבהן הוא הוביל מערכי מכירות גלובליים, ניהל צוותים ועסק במערכות ERP. הוא בעל תואר בניתוח מערכות מידע מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

"בשורה לתעשיית הטק המקומית"

אינגרסול ראנד היא תאגיד ציוד אמריקני שנסחר בנאסד"ק ושמתמחה בתעשייה 4.0. שווי החברה עומד על כ-24 מיליארד דולר והיא מעסיקה כ-17 אלף עובדים. מוצריה נמכרים ברחבי העולם תחת 40 מותגים שונים. בשנים האחרונות היא ביצעה כמה רכישות, כחלק ממגמת הצמיחה שלה – בהן של אקופלנט.

יעקב אמר כי "באקלים הכלכלי הנוכחי, השקת מרכז החדשנות של אינגרסול ראנד בישראל היא בשורה לתעשיית הטק המקומית, ומביאה עימה הזדמנויות לשיתופי פעולה ולהוספת עשרות רבות של משרות למשק בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאור דימורה

    אבירן יעקב מהכרות אישית, האדם הנכון להטמיע שינוי משמעותי במערכות שעליהן הוא אמון . יישר כוח אבירן בהצלחה

אירועים קרובים