איילת אהרון מונתה למנמ"רית המרכז הרפואי הדסה

אהרון תשמש כסמנכ"לית מערכות המידע של הארגון, שמנהל את שני בתי החולים של הדסה - עין כרם והר הצופים ● היא בעלת ניסיון של מעל שני עשורים בעולמות ה-IT, בין היתר בתנובה וב-נס

איילת אהרון, סמנכ"לית מערכות המידע של המרכז הרפואי הדסה.

המרכז הרפואי הדסה, שכולל את שני בתי החולים הירושלמיים הידועים – הדסה עין כרם והדסה הר הצופים, הודיע היום (א') על מינויה של איילת אהרון לסמנכ"לית מערכות המידע של הארגון. היא תחליף את תומר כהן.

בהדסה מדגישים כי במסגרת תפקידה במרכז הרפואי תיישם אהרון את תחומי החדשנות והטכנולוגיה המתקדמת, מתוך מטרה להיות בין ארגוני הבריאות המובילים בעולמות אלה. בכוונת הדסה להגדיל את ההשקעות בתחומי מערכות המידע, הדיגיטל והטכנולוגיות, על מנת לשפר את הטיפול למטופלים בשני בתי החולים של הדסה ובשלוחות הנוספות שלה.

אהרון היא בעלת ניסיון של מעל 20 שנים בתחום מערכות המידע. היא ניהלה בשנים האחרונות את מחלקת הדיגיטל, החדשנות, המכירות והאנליטיקה בתנובה, והובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת מערכת CRM בענקית המזון. באחד התפקידים הקודמים שלה היא שימשה כמנהלת תחום פרויקטים ב-נס טכנולוגיות, שם היא ניהלה את פעילות הפתרונות בתחום הבריאות, ניהול פרויקטי סאפ ואינטגרציה.

"שמה של הדסה נקנה גם בזכות הטכנולוגיה"

מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס, אמר כי "שמה של הדסה בארץ ובחו"ל נקנה בזכות פריצות דרך מדעיות ופיתוחים טכנולוגיים מרשימים, ואנחנו מקפידים על התקדמות מואצת, שמשפרת את עולם הרפואה בכל החזיתות. לא בכדי נבחר המרכז הרפואי שלנו על ידי המגזין ניוזוויק לאחד מבתי החולים החכמים המובילים בעולם. אהרון, עם ניסיונה הרב ויכולותיה הגבוהות, מצטרפת אלינו בשיאן של התפתחויות טכנולוגיות, ואני צופה שהיא תצעיד את המרכז הרפואי לגבהים מרשימים בתחומי המחשוב, היזמות, האלגוריתמיקה, הביג דאטה, ניתוח הנתונים, למידת המכונה, הבינה המלאכותית, הסייבר וניהול הפרויקטים".

פרופ' וייס ציין כי "בעולם שמתמודד עם כמויות עצומות של מידע, אנחנו רואים את עצמנו כמי שאמונים על איסוף וטיוב נתונים, שדרוג מערכות טכנולוגיות למען צוותי הדסה ולמען הציבור, הנגשת כל החומר הרפואי של המטופל עבורו וצמצום תהליכים ביורוקרטיים באמצעות הטכנולוגיה".

לדברי אהרון, "אני מצטרפת למרכז רפואי שצופה פני עתיד בהיבטי הטכנולוגיה והחדשנות הדיגיטלית. בתקופה הקרובה עומדת בפנינו שורה של פרויקטים רוחביים בעולמות הדיגיטל, החדשנות והדאטה, שייתנו מענה לצרכים הארגוניים במרכז רפואי בסדר גודל שכזה. מערכות המידע הן זרוע קריטית ומשמעותית, שמאפשרת לקדם את היכולת של הדסה לתת מענה טוב יותר – הן למטופלים והן לניהול תוך ארגוני יעיל וחכם".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים