גם השנה: ישראל תשתתף בתערוכת הערים החכמות בברצלונה

שטח התצוגה הישראלי בתערוכה, שתתקיים בתחילת נובמבר, יתפרש על פני 390 מ"ר, שבהם יציגו חברות שמציעות פתרונות לערים חכמות ● לאירוע צפויה לצאת מהארץ משלחת של ראשי ערים, מנכ"לים ומנמ"רים

כנס הערים החכמות בברצלונה. צילום ארכיון.

גם השנה, ישראל תשתתף בתערוכה ובכנס הבינלאומיים לערים חכמות, Smart city expo world congress, שיתקיימו בין ה-7 ל-9 בנובמבר במרכז הירידים פירה שבברצלונה. לדברי סרג'יו ויניצקי, נציג האירוע בארץ, החברות הישראליות יציגו בטח שיתפרש על פני 390 מ"ר.

החברות שיציגו מספקות פתרונות לעולמות הערים החכמות והמוביליטי, ומעוניינות לפרוץ לשווקים חדשים ברחבי העולם. בין אלה שכבר שריינו מקום בתערוכה: החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, פלייקום, אקסלרייט, Think Z ו-CTI.

גם השנה צפויה לצאת לאירוע משלחת של ראשי ערים, מנכ"לים ומנמ"רים, ולהתקבל שם בקבלת פנים רשמית.

קבלת פנים בארץ

לפני ימים אחדים נערכה קבלת הפנים המסורתית לקראת תערוכת וכנס הערים החכמות בבית שגרירת ספרד בישראל, אנה סלומון. נכחו בה מנהלי האירוע, שהגיעו מברצלונה, עו"ד כרמית פנטון, הממונה על מחוז תל אביב במשרד הפנים, ונציגי חברות שיציגו בכנס. השגרירה בירכה על שיתוף הפעולה בין ישראל לספרד, וציינה שהוא בא לידי ביטוי גם בתערוכה זו. אחד המשתתפים, גדי וקסלר, מנכ"ל Think Z, ציין כי מבחינת החברות הישראליות, ההשתתפות בתערוכה חשובה ביותר, ואמר כי ההשתתפות בשנה שעברה הניבה לחברה שהוא מנהל "ערך מוסף חשוב מבחינה עסקית".

מארגני התערוכה מצפים להשתתפות של 25 אלף איש, עם מעל 1,100 מציגים ו-400 דוברים בכנס שמלווה אותה. הם מציינים כי מדובר במספר שיא לעומת השנים הקודמות (טרום הקורונה).

מימין: שגרירת ספרד בישראל, אנה סלומון, ונציג כנס ותערוכת הערים החכמות בישראל, סרג'יו ויניצקי.

מימין: שגרירת ספרד בישראל, אנה סלומון, ונציג כנס ותערוכת הערים החכמות בישראל, סרג'יו ויניצקי. צילום: מערכת אנשים ומחשבים

השנה, התערוכה תתפרש על פני שני אולמות מלאים, ובכנס יידונו גם נושאים שלא עלו בו בעבר, בהם בנייה ירוקה וכלכלה כחולה. זאת, לצד התחומים המסורתיים של האירוע – כאמור, ערים חכמות ומוביליטי. כחלק משימת הדגש על איכות הסביבה והאנרגיה הירוקה, השנה הוחלט לשלב בתערוכה את עולמות המבנים והתשתיות החכמים, שהם רכיבים מרכזיים בתחום הערים החכמות.

מארגני Smart city expo world congress ציינו באתר הכנס כי הוא "יהיה הגדול ביותר עד כה ויציג לעולם את הפתרונות החכמים המעצבים את העידן החדש – אלה שעוזרים לערים לשגשג וליצור מרחבים עירוניים בטוחים, ירוקים ויעילים יותר".
"גם השנה", הוסיפו, "יהיו התערוכה והכנס חלון ראווה ייחודי של יישומים מוכחים, שמאיצים מהפכה עירונית חכמה וממוקדת בבני אדם. הגיע הזמן לצעוד מעבר לחלומות ולהשראה".

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים