המו"פ של ישראל; והפעם: ארמיס

לרגל 75 שנים למדינה נאיר בכל פעם זרקור לאחד ממרכזי הפיתוח של החברות הרב לאומיות והישראליות, שמרכיבות את אומת ההיי-טק ● והפעם: ארמיס, שמגנה על ארגונים מפני האיומים שנוצרו בעקבות החיבור בין מכשירים

מרכז המחקר והפיתוח של ארמיס בתל אביב.

שם החברה האם: ארמיס. החברה הוקמה בישראל, גדלה במהירות והפכה לחברה רב לאומית.

היכן ממוקם המטה שלה?
קליפורניה, ארצות הברית.

מהו היקף המכירות העולמי?
ארמיס חצתה את רף ה-100 מיליון דולר במכירות ARR – פחות מחמש שנים לאחר שחצתה את רף מיליון הדולרים.

מהי שנת תחילת הפעילות של מרכז הפיתוח?
2015, שהיא גם שנת תחילת הפעילות של החברה.

היכן מרכז הפיתוח של החברה ממוקם? האם יש לה מרכזים נוספים בחו"ל?
לארמיס יש מרכזים הפרוסים ב-25 מדינות ברחבי העולם, כאשר מרכז המו"פ שלה מבוסס בישראל, במגדלי אקרו שבתל אביב.

כמה עובדים החברה מעסיקה?
היא מעסיקה כ-650 עובדים ברחבי העולם.

האם המרכז מגייס? כמה משרות פתוחות קיימות?
ארמיס מגייסת ליותר מ-30 משרות פתוחות במקומות שונים בעולם – בישראל, בארצות הברית ובאירופה.

מימין: יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מייסדי ארמיס.

מימין: יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מייסדי ארמיס. צילום: יח"צ

מיהו המנכ"ל?
יבגני דיברוב, ממייסדי ארמיס. המייסד הנוסף הוא נדיר יזרעאל, שמשמש סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.

מהו הוותק של המנכ"ל בתפקיד?
מאז הקמתה, ב-2015.

מהם תפקידיו הקודמים?
דיברוב שירת בחיל המודיעין של צה"ל, ולאחר שחרורו ב-2010 שימש כמהנדס במלאנוקס. לאחר מכן הוא היה העובד הראשון של אדאלום שהקימו אסף רפפורט וחבריו, ושבהמשך נרכשה על ידי מיקרוסופט. ב-2015 דיברוב ויזרעאל הקימו, כאמור, את ארמיס. יזרעאל שירת כחייל וכקצין ב-8200, שבמהלכן הוא זכה בפרס ביטחון ישראל. בין השנים 2010 ל-2015 הוא שימש כמהנדס תוכנה במרכז המו"פ של גוגל בישראל.

מיהם חברי הצוות המוביל של המרכז?
לצד דיברוב ויזרעאל, בצוות המוביל של מרכז המו"פ הישראלי של ארמיס ניתן למצוא את אבירם כהן, סמנכ"ל פיתוח ומחקר; תומר פרייזלר, מנהל קבוצת ארכיטקטורה; שירי לדלסקי ואלעד בן אקון, מנהלי קבוצות פיתוח; ליאורה פקל בר ואסף ברגיל, Chiefs of staff; אלינה קמינסקי, מנהלת קבוצת אופרציות; דנה גלבוע, סמנכ"לית מוצר; יובל אמיתי, איציק פיגלביץ' ותום מייבלום, מנהלי קבוצות המוצר; וגלי כהן, מנהלת קבוצת חוויית משתמש.

מרכז המחקר והפיתוח של ארמיס בתל אביב.

מרכז המחקר והפיתוח של ארמיס בתל אביב. צילום: יח"צ

מהי הטכנולוגיה של החברה ומהם תחומי הפיתוח שבהם המרכז מתעסק?
ארמיס מציעה פלטפורמה לזיהוי ואבטחת נכסים, שנועדה לענות על סביבת האיומים החדשה שנוצרה עם החיבור בין מכשירים. היא מציעה הגנה על הרשת הארגונית, תוך אפשרות לראות את כל הנכסים המנוהלים והלא מנוהלים בסביבות כמו IT, ענן, מכשירי IoT ומכשור רפואי.

קבוצות המחקר והפיתוח של החברה מורכבות ממגוון תחומים: פיתוח בקאנד, שמתמקד בהנדסת מידע ובביג דאטה; פיתוח אינטגרציה ו-API – צוותים שאמונים על אינטגרציה של מוצר האבטחה של ארמיס עם מוצרים אחרים ולהיפך; צוותי מדעי נתונים; צוותי UI ו-UX; וכן מפתחים ומפתחות שעוסקים בניתוח תעבורת רשת ובאיתור איומים.

מה לגבי שילוב של עובדים ממגזרים שונים?
בארמיס אומרים כי החברה מחויבת לעקרונות של גיוון והכלה, ורואה בכך אחת מהמשימות החשובות והמשמעותיות של תעשיית ההיי-טק הישראלית בכללותה. יזרעאל הוא יליד קריית אתא ובוגר החינוך הדתי, ופעיל שנים רבות במסגרת מיזמים ופרויקטים שונים לקידום אוכלוסיות בתת ייצוג בהיי-טק, בהם תוכנית Place-IL, שארמיס היא אחת החברות המייסדות והמובילות שמשקיעות בה. במסגרת התוכנית, נמסר מהחברה שהיא פותחת את שעריה ומעסיקה מתמחים ומתמחות מאוכלוסיות שנמצאות בתת-ייצוג בתעשיית ההיי-טק הישראלית, בתוכניות התמחות בנות שלושה חודשים, שבהם מתנסים המשתתפים בתעשייה בפעם הראשונה, ולומדים מהמפתחים ומהמפתחות של ארמיס.

היכן מוטמעים המוצרים של החברה?
יש לארמיס מעל 1,000 לקוחות, והטכנולוגיות שלה מוטמעות ביותר מ-165 מדינות ברחבי העולם. היא מאבטחת כמה מהארגונים המובילים בעולם, בהם 40 מחברות הפורצ'ן 100, כולל קולגייט-פלמוליב, מונדלז אינטרנשיונל – החברה האם של המותגים מילקה, טובלרון ואוראו, ו-Reckitt – החברה האם של המותגים דורקס, נורופן, ליזול וסטרפסילס.

כיצד פעילות החברה מייצרת אימפקט בישראל ובחו"ל?
בארמיס אומרים שהפלטפורמה של החברה עוזרת לאבטח את הסביבות התפעוליות של כמה משדות התעופה והנמלים הגדולים בעולם, וכן ארגוני בריאות גדולים בעולם – תשתיות קריטיות, שעליהן להישאר מקוונות באופן תמידי.

מהו החזון של החברה לרגל 75 שנה למדינת ישראל?
דיברוב ויזרעאל: "ארמיס גאה להיות אחת מאותם סיפורי הצלחה כחול לבן, שניפצו תקרת זכוכית אחרי תקרת זכוכית – כחברה שלא הסתפקה בחלומות הסטארט-אפ והאקזיט, אלא הפכה לחברה רב לאומית, שממשיכה לגדול גם בימים אלה. כיזמים שמשקיעים גם במיזמים אחרים, עם רקורד של כמעט 30 השקעות מוצלחות בסטארט-אפים ישראליים ושורה של אקזיטים, אנחנו מבינים שוב ושוב שרק השמיים הם הגבול עבור היזם הישראלי".

לאתר ארמיס לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים