רעידה "טקטונית" בשוק הקריפטו: טקטונה רוכשת שליש מ-Bit2C

במסגרת העסקה תרכוש טקטונה 32% מבורסת הקריפטו הישראלית Bit2C בתמורה ל-13 מיליון שקלים, ושתי החברות יהפכו למותג הנכסים הדיגיטליים הגדול בישראל

מימין: אלי בז׳רנו, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Bit2C, ויוסי ברנע, מנכ"ל טקטונה.  

החברות טקטונה ו-Bit2C עומדות להפוך – לשיטתן הן – למותג הנכסים הדיגיטליים הגדול בישראל, עקב עסקה שבמסגרתה תרכוש טקטונה 32% מבורסת הקריפטו הישראלית בתמורה ל-13 מיליון שקלים.

טקטונה, בראשות היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, היא החברה הגדולה בתעשיית הקריפטו והבלוקצ'יין, הנסחרת בבורסת תל אביב, ומטרתה היא להפוך לפלטפורמה רחבה ועוצמתית, אשר תהיה ערוכה היטב לטרנספורמציה של תעשיות שלמות לעולמות הבלוקוצ'יין.

Bit2C נוסדה ב 2013 על ידי אלי בז'רנו והדר מקדסי, ממובילי קהילת הקריפטו בישראל והיא היא בין 10 בורסות הקריפטו הראשונות בעולם וכן, היחידה בישראל בעלת רישיון של רשות שוק ההון הישראלית. עד כה סגרה הפלטפורמה עסקאות בשווי מצטבר של 2 מיליארד שקלים, והכנסות החברה במהלך חמשת החודשים הראשונים של 2023 הסתכמו בכ-2.7 מיליון שקלים המהוות (בראייה שנתית) גידול של 43% לעומת הכנסות 2022.

ל-Bit2C הצעות ערך, שירותים ומוצרים ייחודיים כמו משמורת (Custody) מאובטחת לנכסים דיגיטליים ומשמורת שקלים (בחשבון נאמנות בבנק ישראלי); פלטפורמת מסחר (בורסה) לניהול מסחר מתקדם בנכסים דיגיטליים; ברוקר אונליין ודסק OTC, המאפשר קנייה ומכירה מיידית של מטבעות דיגיטליים. כמו כן, Bit2C מחזיקה ומפתחת טכנולוגיות בלוקצ'יין ו-Web3 מתקדמות במטרה לשכלל, להנגיש ולפשט את הבעלות והמסחר בקריפטו ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים וכל זאת במטבע שקלי.

ההשקעה ושיתוף הפעולה עם Bit2C מאפשרים לטקטונה חשיפה איכותית לציבור הפעיל בתחום בישראל, ולממש יחד את הפוטנציאל להוביל כמותג את תעשיית הקריפטו בארץ.

"הרחבת השליטה באקו-סיסטם של הקריפטו והבלוקצ'יין"

יריב גילת, יו"ר דירקטוריון טקטונה, אמר, כי "טקטונה פועלת להנגיש את עולם הנכסים הדיגיטליים לציבור הישראלי. שיתוף הפועלה עם Bit2C ירחיב את השליטה באקו-סיסטם של תחום הבלוקצ'יין והקריפטו בישראל. ההשקעות האיכותיות והסינרגטיות הן חלק מרכזי באסטרטגיה להפוך את טקטונה לאחת מהפלטפורמות המגוונות והחזקות בתחום הבלוקצ'יין והקריפטו בישראל".

אלי בז׳רנו, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Bit2C, אמר, כי ״לאורך השנים פעלנו כדי לאפשר לכל אחד ואחת לרכוש ולהחזיק בביטקוין וקריפטו, גם לפני שהיה קונצנזוס שקריפטו הוא חלק בלתי נפרד מהעולמות הפיננסיים המסורתיים. שיתוף הפעולה עם טקטונה יאפשר לנו לענות על האתגרים של השוק המתפתח ולהגיש ללקוחותינו מכלול שלם של יכולות ופתרונות לניהול ההון הקריפטוגרפי שלהם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משקיע

    הכל נראה ורוד אבל למה לא רואים פריצה במניית טקטונה במניה חזרה לשער 33 ולה הצליחה להחזיק מעל שער 50

  2. יגיג

    למכולת השכונתית שלי יש מחזור גדול יותר

אירועים קרובים