חברת ההזנק נוטראפיק גייסה 50 מיליון ד' בסבב B

פתרון שפיתחה החברה מחולל שינוי בתחום ניהול התנועה שלא השתנה מזה עשרות שנים וכספי הגיוס ישמשו להעצמת המו"פ והרחבת השיווק של הפיתוחים לחו"ל

צוות נוטראפיק, שגייסה 50 מיליון דולר בסבב B.

הסטארט-אפ נוטראפיק (NoTraffic) – הודיע באחרונה על השלמת סבב גיוס B, בסך של 50 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה הקרן M&G Investments, והוא מביא את סך ההשקעה בחברה מיום הקמתה ל-75.5 מיליון דולר. בסבב השתתפו גם הקרנות: Grove Ventures, VNV Global, UMC Capital Vektor Partners Next Gear Ventures, North First Ventures, Meitav Investment House, וקרן ההשקעות TMG

הפתרון שפיתחה החברה מחולל שינוי בתחום ניהול התנועה שלא השתנה מזה עשרות שנים. הפלטפורמה, המבוססת בינה מלאכותית, הופכת את מערך הרמזורים לרשת דיגיטלית, המנהלת באופן אוטונומי את התנועה במרחבים העירוניים על פי מדיניות המפעיל. בנוסף מציעה הפלטפורמה מרקט פלייס ייחודי, הכולל מגוון אפליקציות ושירותים בתחום התחבורה. מגוון השירותים שמפתחת נוטראפיק מסייעים למפעילים למקסם את זרימת התנועה, לשפר את הבטיחות, לצמצם פליטות מזהמים ולאפשר פתרונות תחבורה מתקדמים, הניתנים לראשונה להפעלה בלחיצת כפתור, כגון תעדוף של תחבורה ציבורית, רכבי חירום או הולכי רכב, ועד לחיבוריות עם רכבים מחוברים ואוטונומיים.

הטכנולוגיה של החברה מקשרת בין כל השחקנים בזירת התחבורה לרבות כלי הרכב, מערכות רמזורים ומשתמשי הדרך, כמו גם הולכי רגל ורוכבי אופניים, ומשמשת כ-"וואן סטופ שופ" לניהול התחבורה במרחב האורבני.

שוק מערכות התנועה החכמות בו פועלת נוטראפיק חווה צמיחה משמעותית וצפוי לעמוד על כ-84.8 מיליארד דולר עד שנת 2027.

"הטכנולוגיה פורצת את גבולות התשתית הקיימת בעולם התחבורה"

טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ"ל נוטראפיק: "הטכנולוגיה של נוטראפיק פורצת את גבולות התשתית הקיימת בעולם התחבורה ומעבירה אותה לעידן חדש. בדומה ל-AppStore שפתח את הדלת למגוון עצום של יישומים חדשים ומודלים עסקיים, כך פלטפורמת ה-SaaS של NoTraffic מאפשרת למפעילי תחבורה להשתמש במערכת שלנו כ-One stop shop לניהול התנועה במרחב, וכן להטמעת שיפורים ושירותים חדשים דרך המרקט פלייס הייחודי הפועל על בסיס הפלטפורמה. בכך, אנו מאפשרים לראשונה – ניהול תנועה הכולל מספר רב של שירותים שונים, ללא צורך בשינויים בתשתית הפיזית, תוך כדי התקשרות עם גורם אחד – דבר הפותח בפנינו עולם חדש של צמיחה".

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי המייסדים טל קרייזלר (CEO), אוריאל כץ (CTO) ואור סלע (VP R&D) והיא מעסיקה כיום 100 עובדים, מתוכם כ-65 במרכז הפיתוח ומטה שלה בת"א, לצד 35 עובדים נוספים בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים