עובר לתחום האד-טק: הראל טייב מונה למנכ"ל eTeacher

טייב ניהל בעבר את החברות קריון ו-AVG ישראל ● eTeacher מפתחת טכנולוגיה לעולם החינוך, שזקוק לפתרונות מעין אלה

הראל טייב, מנכ"ל eTeacher.

הראל טייב, לשעבר מנכ"ל החברות קריון ו-AVG ישראל, מונה למנכ"ל חברת האד-טק eTeacher – כך היא הודיעה היום (א').

eTeacher פועלת מאז 2019 ומפעילה חמישה בתי ספר ללימודי טכנולוגיה לילדים, שפות עתיקות, שפות מודרניות ותנ"ך. החברה מעסיקה 1,000 עובדים, מהם כ-200 במטה הישראלי שלה.

טייב הוא בעל ניסיון עשיר בניהול חברות טכנולוגיות. בתפקידיו הקודמים הוא ניהל את חברת האוטומציה לתהליכים עסקיים קריון, שנרכשה על ידי נינטקס בכ-100 מיליון דולר, ואת AVG ישראל. החברה העולמית נרכשה על ידי ענקית אבטחת המידע אווסט תמורת 1.3 מיליארד דולר. לפני כן הוא ניהל את קומו (קונדואיט מובייל), שפיתחה פלטפורמה לבניית אפליקציות מובייל, והקים וניהל את הסטארט-אפ קולקס.

לדברי טייב, "לאחר שנים ארוכות בחברות טכנולוגיה לעולמות האנטרפרייז וה-B2B, שמחתי על ההזדמנות להוביל חברת אד-טק שנותנת ערך מוסף חברתי. כמי שעולם החינוך סובב אותו מילדות, דרך הורים שעבדו במשך שנים במערכת החינוך, שאפתי לשלב את עולם זה עם עולם הטכנולוגיה. אני מתכוון להתרכז ביצירת פתרונות טכנולוגיים לעולם זה, על מנת להוביל שינוי משמעותי בחוויית הלמידה. בעוד ענפי המסחר והצרכנות המודרניים עברו מהפך בעשורים האחרונים, תחום החינוך נשאר מאחור, ולא עונה עוד לצרכי הידע ולכישורים הנדרשים בעולם המודרני".

יאיר ספראי, יו"ר דירקטוריון eTeacher, ציין כי "את החברה הקימו יריב ובועז בינון, והם הביאו אותה לשלב שבו היא מוכנה לעשות את קפיצת המדרגה ולהפוך לאחת ממובילות עולם האד-טק. טייב הוא יזם סדרתי עם מעל 20 שנות ניסיון באקו-סיסטם הטכנולוגי. הוא הוכיח עצמו בהובלת צוותים להצלחה עסקית וחברות טכנולוגיות לפיתוחים ולשווקים חדשים. אנחנו מאמינים שניסיונו העשיר יסייע לחברה לממש את הפוטנציאל העצום הגלום בשוק האד-טק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרציאנו פנינה 0542024799

    זכיתי משמים לשמוע את הראל טייב וזה פשוט אני כמורה 30 שנה אשמח להשתלב . אני מורה עם ניסיון במקצועות הקריאה וחשבון לבית הספר היסודי ורק שם ניתן לראות ולחוש את מערכת החינוך שלנו ולהבין שפערים רק מתרחבים ולא מצטמצמים.

אירועים קרובים