"הדרך ללקוח עוברת בשילוב נתונים ו-AI"

"זה זמן מעולה להשקיע ב-IT לטובת הובלה עתידית ולבנות ארגון מוטה לקוח", אמר איתי מרגלית, סמנכ''ל אזורי ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל ● לדבריו, "כך ניתן להפוך את נתוני הלקוח, שנדמים לפחם - לזהב"

איתי מרגלית, סמנכ''ל אזורי ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל.

"מנהלי ומנהלות ה-IT בארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לעסוק אך ורק בחלק הטכנולוגי בעבודתם. עליהם להיות מעורבים יותר בכלל ההיבטים העסקיים של הארגון. החברות שיובילו בעתיד הן אלה שיצליחו במשימה להפוך לחברות מוטות לקוח. כדי שזה יקרה, ארגונים נדרשים לשילוב של יכולות טיפול בנתונים, בינה מלאכותית וענן", כך אמר איתי מרגלית, סמנכ"ל אזורי ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל.

מרגלית היה דובר המפתח באירוע World Tour Essentials TLV, שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-CRM בענן. האירוע התקיים היום (ג') בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפי נציגים מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"על מנת להצליח בעולם הדינמי והתחרותי שבו אנחנו נמצאים כיום", ציין, "חברות חייבות לסגור את הפערים שיש להן בתחום, כדי להשיג תמונת לקוח של 360 מעלות. הפערים הללו נובעים מכמה סיבות: הבדלים בידע שיש לאנשים, מידע מבוזר בארגון במערכות IT שונות, העדר תובנות, תהליכים לא אוטומטיים ומערכות לא יעילות. כדי שכל חברה תהיה חברת לקוח, יש לסגור את הפערים הללו במהירות".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הוא הוסיף כי "אנחנו, כסיילספורס, ממוצבים במקום הנכון על מנת לסייע לארגונים לסגור את פערי המידע שלהם ולהיות ארגונים מוטי לקוחות. יש לנו יכולות במרכיבים העיקריים הנדרשים – AI, דטה ו-CRM".

כך, אמר מרגלית, "הרחבנו את ההיצע שלנו בתחום הבינה המלאכותית היוצרת. השקנו באחרונה חבילת כלים חדשה בשם AI Cloud, שתספק יכולות בינה מלאכותית מוכנות לשימוש ארגוני. זאת, בהמשך להכרזה שלנו מוקדם יותר השנה, שלפיה נשבץ כלי בינה מלאכותית יוצרת לאורך ולרוחב כל הפלטפורמה שלנו".

מרגלית הסביר כי "החבילה מארחת מודלים שונים של בינה מלאכותית עבור כל היבט בפלטפורמה ה-CRM של סיילספורס, בתשתית הענן של החברה. חלק מהמודלים הם כאלה שהחברה עצמה יצרה במחלקת מחקר הבינה המלאכותית שלה, אבל לא מעט מהם מגיע משותפי צד שלישי, בהם OpenAI ו-AWS".

"חבילת AI Cloud כוללת כמה יכולות", אמר, "ביניהן יצירת קוד ומיכון של תהליכים עסקיים מצד אחד, לצד האפשרות של הארגונים להביא מודלים של אימון מותאמים משלהם ולהמשיך לאחסן את הנתונים המשמשים לאימון בתשתית שלהם – בלא לפגוע בסודיות הנתונים. כך אנחנו מסייעים למחלקות השונות – מכירות, שיווק ודרג מקבלי ההחלטות בארגון – לקבל החלטות מבוססות נתונים, עם יכולות ניתוח מעמיק וחיזוי".

טיפול בטריליוני פעולות חיזוי מדי יום

לדברי מרגלית, "עם יכולות AI נוספות שבכלי איינשטיין (Einstein), השירות שלנו מטפל בטריליוני פעולות חיזוי מדי יום בעולם, וחלק מהיכולות שלו פותחו במרכז המו"פ שלנו בארץ".

"אנחנו מובילים בעולם ה-CRM עם מערכת לניהול לקוחות בעננים השונים, לטובת מחלקות הארגון השונות, בהן השיווק והמכירות. יש במערכות הללו מידע רב ובעל ערך עסקי למנהלי הארגון בבואם להעמיק את הקשרים עם הלקוחות", הסביר. הוא ציין כי "ענן הנתונים שלנו הוא התחום הגדל הכי מהר בחברה. הוא מאחד פיסות מידע שונות בתוך עולם ה-CRM, לצד מידע ממקורות אחרים, דוגמת מערכות לגאסי ונתונים שנמצאים בעמודי מידע לא מחוברים. הענן מאגד נתונים אודות הלקוח ומנפיק מידע מעודכן, בזמן אמת ורלוונטי".

מרגלית סיכם באומרו כי "הסניף הישראלי של סיילספורס ממשיך לחוות גידול בהיקף הפעילות. בשנה האחרונה, למרות ההאטה בהיי-טק, חווינו גידול מצד ארגונים ממגזרים אחרים – חברות מסורתיות, כגון מהמגזר הפיננסי ומתעשיית הרכב. זה זמן מעולה להשקיע ב-IT לטובת הובלה עתידית ולבנות ארגון מוטה לקוח. כך ניתן להפוך את נתוני הלקוח, שנדמים לפחם – לזהב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים