החיפוש הקולי מגיע לבינג

מנוע החיפוש של מיקרוסופט הולך ומשתכלל, ואחרי שהוא כבר מגובה ביכולות המרשימות של ChatGPT, כעת תוכלו גם פשוט לשוחח עם הצ'אטבוט במקום לטרוח לכתוב את שאתם מחפשים, אבל בינתיים רק בגרסת ה-ווב ולא בעברית

כעת גם בתוספת חיפוש קולי. בינג.

אחת היכולות שאפשרה הסייעת הווירטואלית קורטנה, שמיקרוסופט הודיעה על סיום דרכה בחלונות (Windows) לפי כשבוע, הייתה האפשרות לדבר עימה באופן קולי ולבצע שאילתות שונות, כמובן אחרי לחיצה על הפתרון של האפליקציה בשולחן העבודה.

בהודעה על קורטנה סיפרה מיקרוסופט כי היא תוחלף בכלים חדשניים. אחד הצעדים הראשונים לפיכך היא הודעה חדשה של החברה המתייחסת לחיפוש ב-בינג (Bing) בדפדפן בגרסה השולחנית של חלונות, באמצעות הצ'אבוט המבוסס על הטכנולוגיה של ChatGPT.

פעילותה בשירות מיקרוסופט מצטמצמת. קורטנה.

פעילותה בשירות מיקרוסופט מצטמצמת. קורטנה. צילום: ShutterStock

כעת ניתן יהיה לבצע שיחה קולית עם הבוט, על ידי לחיצה על כפתור המיקרופון בתיבת השיחה, כל עוד השיחה תתבצע באנגלית, גרמנית, צרפתית, יפנית או סינית מנדרינית – אבל במיקרוסופט טוענים כי עוד שפות נמצאות בדרך.

בחלק מהמחשבים הבוט גם יענה באמצעות קול מעבר לתשובה טקסטואלית, ומדובר למעשה בסוג של העברת יכולות מקורטנה. ניתן יהיה גם לבחור באחד מארבעה סגנונות לתשובה הקולית.

במיקרוסופט מדגישים שמדובר בסוג של ניסוי, שיכול להסתיים ללא הודעה מראש, וכנראה שזו הכנה מראש למקרה שבו כמו קורטנה, וסייעות קוליות אחרות, הצ'אטבוט יתקשה להבין מה רוצים ממנו – אם כי מיקרוסופט די בטוחה ביכולת החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים