סקר: AI יוצרת תחסוך למנהלי שיווק חודש עבודה בשנה

כל עולה מסקר שערכה סיילספורס, שבחן את השימוש ב-AI יוצרת בתחום השיווק

יוצרת שינוי בנהלי והרגלי ה-IT בארגונים. AI יוצרת.

מנהלי שיווק מעריכים כי בינה מלאכותית יוצרת תחסוך להם יותר מחמש שעות עבודה שבועיות – שווה ערך ליותר מחודש בשנת עבודה – כך עולה מסקר שערכה סיילספורס, הראשון בסדרת מחקרים שהחברה עושה על השפעת ה-AI היוצרת על הארגון. הסקר, אשר בוחן את השימוש ב-AI יוצרת בתחום השיווק, בוצע בקרב אלפי מנהלי ואנשי שיווק ברחבי העולם.

כמו כן, הסקר גילה כי 51% משתמשים כעת ב-AI יוצרת, ו-22% מתכננים להשתמש בה בקרוב מאוד. עם זאת, יותר משליש (39%) מאנשי השיווק אומרים שהם לא יודעים איך להשתמש בבטחה ב-AI יוצרת ומעלים חששות לגבי דיוקה, ומציינים את הצורך בפיקוח אנושי, כמו גם בהכשרה מתאימה על מנת למנף את הטכנולוגיה ביעילות בעבודה.

כיום, משתמשי AI יוצרת בתחום השיווק משתמשים בטכנולוגיה בעיקר ליצירת תוכן בסיסי (76%). עם זאת, אנשי שיווק חוזים עתיד לתחום, ו-53% מהם מסכימים שבינה מלאכותית יוצרת "משנה את חוקי המשחק", כשהסיבות העיקריות שהם מציינים כוללות: 1) הפוטנציאל שלה לשנות את האופן שבו הם מנתחים נתונים, 2) התאמה אישית של תוכן מסרים, 3) בניית קמפיינים שיווקיים ובניית/אופטימיזציה אסטרטגיית SEO.

עם AI יוצרת, אנשי שיווק אומרים גם, שהם מצפים לחסוך זמן ולהיות מסוגלים להתמקד בעבודה אסטרטגית יותר: 71% אומרים ש-AI יוצרת תבטל את עומס העבודה, ו-71% אומרים שהיא תאפשר להם להתמקד בעבודה אסטרטגית יותר.

למרות הגישה מלאת התקווה סביב AI יוצרת, אנשי שיווק גם מאמינים שיש חסמים פוטנציאליים ליישום מוצלח של הטכנולוגיה בעבודה. כמעט שליש (31%) אומרים ש"דיוק ואיכות" הם הדאגה מספר אחת שיש להם במידה ונעשה שימוש בטכנולוגיה זו בארגון שלהם. סיבות נוספות שהם ציינו כחסמים להטמעה של AI יוצרת הן קליטת נתונים לא מדויקת או לא מלאה (64%), תובנות לא מדויקות (59%) או תובנות שהן מטעות (מידע לא נכון, דברי שטנה) (66%).

אנשי שיווק גם מדווחים כי שילוב יעיל של AI יוצרת ברצף העבודה שלהם ידרוש אמצעי אבטחה משופרים (65%), הנחיות לשימוש אתי (64%) ומודלים מאוחדים של נתונים (54%).

עוד עולה מהסקר, כי אנשי שיווק רבים (71%) מאמינים כי היעדר היצירתיות האנושית והידע ההקשרי ב-AI יוצרת מהווה מחסום פוטנציאלי לשימוש מוצלח בטכנולוגיה זו במקום העבודה. כתוצאה מכך, 66% טוענים כי יש צורך בפיקוח אנושי כדי להשתמש בהצלחה ב-AI יוצרת בתפקידם. כמו כן, 63% טוענים שיש חשיבות לנתונים אמינים על לקוחות, טענה שחזרה על עצמה בקרב מומחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים