בדרך להפקת תובנות מהמידע עוצרים ב-AI

"השלב הבא בהפקת תובנות עסקיות הוא לעשות זאת תוך שילוב כלי AI, על מנת להפיק מהתוכן הארגוני את המרב", אמר משה (צ'יקו) יבניאל, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל ומנהל חטיבת IFN בקבוצה

צ'יקו (משה) יבניאל, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל ומנהל חטיבת IFN בקבוצה.

"כמות המידע הארגוני הולכת וגדלה, כמו גם היקף התהליכים העסקיים והדיגיטליים. ניהול מסמכים וניהול התוכן הארגוני אינם דברים חדשים, והם נעשים בכל ארגון בכל גודל ומגזר פעילות. השלב הבא בהפקת תובנות עסקיות הוא לעשות זאת תוך שילוב כלי AI, על מנת להפיק מהתוכן הארגוני את המרב. בדרך להפקת תובנות מהמידע עוצרים ב-AI", כך אמר משה (צ'יקו) יבניאל, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל ומנהל חטיבת IFN בקבוצה.

יבניאל דיבר בכנס שערכו הסניף הישראלי של יבמ ו-IFN מקבוצת יעל. הכנס התקיים היום (ה') בבית יבמ בפתח תקווה תחת הכותרת "רוצים לקבל יותר מהמידע הארגוני?" ובהשתתפות נציגי עשרות לקוחות של שתי החברות.

"כלל העולם העסקי חווה שינויים משמעותיים בשל כניסת הבינה המלאכותית לעוד ועוד שדות פעילות", אמר יבניאל. "בעבר, לקוחות ארגוניים הסתפקו בתיוק ובשמירת המסמכים, בשיתופם בארגון על פי הרשאות ובחיפושים פשוטים. כיום יש דרישה לסריקה מעמיקה של המסמכים, על מנת לחלץ מתוכם את כל המידע, לבדוק, לאמת ולהשלים מידע ממערכת תפעולית. כאשר לארגון יש מאגרים של נתונים לא מובנים בארכיונים, יש להביא את המידע למצב שבו ניתן לערוך עליו חיפושים מסוגים שונים, כך שניתן יהיה להפיק ממנו ניתוחים של הטקסט משלל המקורות".

דוגמאות לפרויקטים

"ערכנו ואנחנו עורכים פרויקטים רבים בתחום", ציין יבניאל, "ביניהם פרויקטים בבנקים, חברות ביטוח, ארגונים מהמגזר הביטחוני והממשלתי, כמה פרויקטי OCR לייעול קליטת מסמכים בערוצי המייל וה-ווטסאפ בארגונים, ועוד".

"כך", אמר, "באיילון חברה לביטוח ערכנו פרויקט המסייע להבנת ההקשר של המיילים – האם זו תביעה כספית? האם זה חיתום? וכיוצא בזה. הכלים שהטמענו הביאו לקיצור ולייעול תהליכים, ולהעברה ליחידה המטפלת להמשך טיפול – ובמהירות. כך, למשל, הלקוח או סוכן הביטוח של המבוטח יכול לקבל הודעת SMS על העברת הכספים המגיעים לו בתוך שניות. החשיבות של המיכון היא בקיצור כלל התהליכים הידניים ובמענה מהיר ללקוחות. זה מביא גם להחזר השקעה מהיר".

הוא הוסיף כי "פיתחנו את PowerDox – כלי ש-'עוטף' את מוצרי יבמ ומביא ליצירת שולחן עבודה אחיד לניהול משרד, תהליכים ודואר".

יבניאל סיים באומרו כי "השילוב בין מוצרי יבמ לשירות שלנו מעניק לארגונים טכנולוגיה ופונקציונליות עשירות. ערכנו מאות פרויקטים אצל עשרות לקוחות, והיינו אחראים לתהליכים מקצה לקצה, כולל להיבטי אבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים