אסוס השיקה בישראל את קונסולת המשחקים Rog Ally

הקונסולה מצוידת במעבד AMD Ryzen חדש, ייעודי לעולם הגיימינג, ובמסך מגע בגודל שבעה אינץ', ברזולוציית 1080p

קונסולת המשחקים ROG Ally.

אסוס ומותג הגיימינג ROG השיקו היום (ד') בישראל, באירוע שהתקיים בתל אביב, את קונסולת המשחקים ROG Ally.

על פי שתי החברות, הקונסולה החדשה מציעה גיימינג באיכות Full HD AAA. היא תומכת בכל ממשק של Windows, לרבות בכותרי AAA פופולריים, כגון אלה של אפיק גיימס וסטים. כמו כן, אסוס ו-ROG מציעות את Xbox Game Pass Ultimate לשלושה חודשים. ניתן אף לרכוש את חבילת ROG XG Mobile, שכוללת מעבדים גרפיים חיצוניים.

גודל המסך של ROG Ally הוא שבעה אינץ' והרזולוציה – 1080p. בהיבט הטכנולוגי, הקונסולה מצוידת במעבד Ryzen Z1 Extreme של AMD, שמבוסס על ארכיטקטורת Zen 4, בשילוב עם כרטיס גרפי מובנה שמבוסס על ארכיטקטורת AMD RDNA 3. על פי החברות, זה מאפשר למעבד להתחרות ביכולות של קונסולות עם שמונה ליבות, 16 חוטים ועד 8.6 טרה-פלופ של כוח עיבוד גרפי. דגם נוסף של הקונסולה יכלול את המעבד Ryzen Z1 עם שש ליבות ו-12 נימים, אולם הוא יהיה זמין ברבעון השלישי של השנה. שני הדגמים תומכים בטכנולוגיות FidelityFX TM Super Resolution ו-Radeon Super Resolution של AMD, שעל פי החברות משפרות את הביצועים ואת הגרפיקה הנדרשת להרצה של כותרי AAA ואינדי.

הזיכרון, המסך ותחנת הטעינה

הקונסולה החדשה כוללת את המערכת התרמית Zero Gravity של ROG, שמשתמשת בשני מאווררים עם צינורות נחושת דקים במיוחד, כדי להבטיח שהיא תישאר קרירה בכל מצב. ל-Ally יש זיכרון עבודה בנפח של 16 ג'יגה-בייט מסוג LPDDR5 6400MHz במהירות גבוהה, 512 ג'יגה-בייט של אחסון PCIe מדור 4 וחריץ ייעודי לכרטיס UHS-II microSD, שמאפשר להגדיל עוד יותר את נפח האחסון. על פי אסוס ו-ROG, התמיכה ב-Wi-Fi 6E מבטיחה שהחיבור של Ally נשאר יציב גם במצבים של עומס ברשת, בין אם משחקים במשחק מרובה משתתפים, או משדרים משחק דרך Xbox Cloud Gaming או AMD Link.

משחקים בקונסולת ROG Ally.

משחקים בקונסולת ROG Ally. צילום: יח"צ

המסך של ה-Ally מגיע עם פאנל ברמת IPS ברזולוציית Full HD וקצב ריענון של 120 הרץ, כמו גם תמיכה בטכנולוגיית AMD FreeSync Premium 1. באסוס וב-ROG מבטיחים חדות תנועה במשחקים מהירים, ללא ריצוד. הבהירות המקסימלית של התצוגה היא 500 ניטים, מה שמאפשר לגיימרים לעקוב בקלות אחרי הפעילות במשחק אפילו בסביבות מאתגרות יותר, כמו בחיק הטבע. מסך מגע זה קיים גם כדי לאפשר ניווט חלק בתוך Windows למקרים שבהם הגיימרים צריכים לשנות הגדרות או להתקין את המשחק הבא שלהם.

יצוין שהקונסולה מגיעה עם תחנת טעינה של 65 וואט, מה שאומר שאפשר לחבר אותה לטלוויזיה ולהטעין אותה בו זמנית. באמצעות Ally ניתן לשחק גם במשחקים מרובי משתתפים, כמו NBA 2K3 ,Moving Out ו-Street Fighter V. בנוסף, המכשיר יכול להתחבר למעבד החיצוני XG Mobile עם מעבד חיצוני למחשב נייד מדגם GeForce RTX 4090 של אנבידיה.

קונסולת המשחקים ROG Ally.

קונסולת המשחקים ROG Ally. צילום: יח"צ

אינה רוזנפלד, מנהלת השיווק של אסוס בישראל, אמרה כי "שמנו לעצמנו למטרה להצטרף גם לשוק מחשבי כף היד הניידים, שכעת מקבלים מפרט עוצמתי, בדיוק כמו של מחשב נייד. אנחנו מעניקים בקונסולה החדשה חוויית משחק סוחפת בכל מקום ובכל זמן. העתיד כבר כאן והוא נמצא בכף היד שלנו".

המכירה המוקדמת של ה-ROG Ally נפתחה היום ברשתות השיווק ובמגוון חנויות ברחבי הארץ, במחיר של החל מ-3,299 שקלים. המכירה הרשמית תחל ב-13 ביוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים