אינטגריטי תשווק ותטמיע את פתרון הסייבר של טנאבל

מוצר איתור החולשות של טנאבל מיועד לפעול בסינרגיה עם פתרון BigFix, המשווק על ידי אינטגריטי ● המטרה היא לתקן את החולשות שנמצאו בארגון אוטומטית ובמהירות

אנשי אינטגריטי וטנאבל. השמות והתפקידים המלאים - למטה.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, שמציעה פתרונות תוכנה לארגונים, הודיעה אתמול (ב') כי היא הפכה לשותפה של טנאבל האמריקנית בישראל, וכי היא תשווק ותטמיע בקרב ארגונים בארץ את הפתרון שלה לניהול, סריקה ומדידה של חולשות ואיומי סייבר. כמו כן, היא תיתן הדרכה, ייעוץ וליווי מקצועי לפתרון זה.

המערכת של טנאבל מיועדת לפעול בסינרגיה עם פתרון BigFix, שאותו מייצגת אינטגריטי תוכנה ומיושם במאות ארגונים בישראל מעל עשור. באינטגריטי אומרים כי הוא מאפשר לנהל באופן מאובטח את תשתית מערכות המידע הגלובליות בארגון בצורה מדויקת ומהירה, ובכך מביא לזיהוי ולצמצום החשיפות לאיומי הסייבר, ולמניעתם.

שני המוצרים הללו מייצרים יחד פתרון הוליסטי מקיף יותר לארגונים בישראל, מציינים בחברה. באמצעות טנאבל יוכלו ארגונים לבצע סריקה של הסביבה הארגונית שלהם, הכוללת שרתים, תחנות תקשורת, ראוטרים ועוד, ובמקביל לתת פקודה ל-BigFix לתקן כל פירצה וחולשת אבטחה שמאותרת בסריקה זו בזמן אמת. באינטגריטי מוסיפים שארגונים יכולים להגדיר שהתהליכים המשולבים האלה יפעלו באופן אוטומטי בדיוק של כ-99%.

"האפשרות לשלב בין שתי יכולות אלה התגלתה בעקבות ביקוש גדול במשק הישראלי וכשהבנו את זה, ידענו מיד שזהו צעד משמעותי שעלינו לבצע", אמר איתי פחימה, מנהל אבטחת תשתית באינטגריטי תוכנה. "כך אנחנו יכולים לתת מענה לאתגרים של מערכות סריקה ישנות, שעל פי רוב מאפשרות לטפל בפירצת אבטחה בתוך 280 ימים בממוצע. עם טנאבל ו-BigFix אנחנו יכולים לסגור פרצות כאלה בשעות בודדות".

למה דווקא אינטגריטי?

טנאבל בחרה באינטגריטי מתוך רצון לשיתוף פעולה מחברה שמסוגלת לתפעל היקף פעילות נרחב במיוחד, משלב המכירה ועד לשלב התמיכה הטכנית. זאת, בין היתר מכיוון שלטנאבל אין את כוח האדם המספק כדי לעמוד בדרישות הארגונים בישראל. חברה כמו אינטגריטי תוכנה יכולה לספק לטנאבל את המעטפת ועיבוי הכוח הנדרש לה, עם מיומנות מקצועית והרבה ניסיון בתחום. בנוסף, החיבור שיכולה לבצע אינטגריטי תוכנה בין BigFix לטנאבל, כמו גם היכולת שלה לפרוס את המוצר בקרב מאות מלקוחותיה, האיצו את הבחירה של טנאבל בה כשותפה מרכזית בישראל.

הפתרון של טנאבל מיועד לארגונים בכל הגדלים ומכל המגזרים, בדגש על ארגוני אנטפרייז עם יותר מ-500 עובדים. הוא פועל כיום כבר בקרב חברות ממגזרי הפיננסים, הבריאות, הביטחון, ההיי-טק ועוד.

לדברי איציק צרפתי, מנהל פעילות טנאבל בישראל, "הפתרון יכול לפעול בגרסת און-פרמיס וגם בענן, והוא מתאים למרבית הארגונים שאיתם עובדת כיום אינטגריטי. הוא מתאים לכל ארגון שהוא. אינטגריטי תהווה עבור טנאבל מכפיל כוח משמעותי בדרך להרחבת הפעילות בישראל, באמצעות המעורבות הרבה שיש לה בקרב מאות ארגונים שונים בתעשייה".

בתמונה למעלה, מימין: איתי פחימה, מנהל אבטחת תשתית באינטגריטי תוכנה; אנה יפרח, סמנכ"לית מכירות בחברה; איציק צרפתי, מנהל פעילות טנאבל ישראל; אורן גרוג, מנכ"ל אינטגריטי; בני אדלר, מהנדס אבטחה בטנאבל; וארז ברוך, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אינטגריטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים