"ארגונים רוצים ונדרשים לפלטפורמה אחת שתפעל בסביבה היברידית"

כך אמר לי קאסוול, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות ב-נוטניקס, ב-NEXT 2023 - כנס החברה השנתי שנערך לפני ימים אחדים ● בכנס הושק פרויקט Beacon, לאספקת שירותים מבוססי נתונים שיהיו זמינים בכל מקום

לי קאסוול, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות בחברת נוטניקס, בכנס NEXT 2023.

"בשנים הקרובות, מאות מיליוני יישומים חדשים ייווצרו, והם יולידו כמויות חסרות תקדים של נתונים. ארגונים מתמודדים עם ניהול יישומים ונתונים בקצה, בעננים שונים ובמערכות ליבה. ארגונים צריכים, ורוצים, מודל תפעול ענן, שיעזור לבנות, לתפעל, להשתמש ולנהל נתונים בסביבה מרובת עננים והיברידית, שתתמוך בכל סוגי היישומים – החל מהיום ובתכנון למחר", כך אמר לי קאסוול, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות בחברת נוטניקס (Nutanix).

קאסוול שוחח עם עיתונאים במסגרת NEXT 2023 – הכנס השנתי שהחברה ערכה לפני ימים אחדים. לדבריו, "מחקר שערכנו בקרב 1,450 מנהלי IT בארגונים, מכל הגדלים ומגזרי התעשייה, העלה כי ניהול הנתונים הופך מורכב יותר ככל שהפריסות בענן ותשתיות ה-IT הופכות מגוונות יותר ויותר. המחקר הראה שרוב צוותי ה-IT ממנפים יותר מתשתית IT אחת, מגמה שצפויה להתעצם בעתיד, אך בעקבות זאת הם מתמודדים עם אתגר נראות הנתונים בסביבות ה-IT ובעננים שונים. רק ל-40% מהם יש נראות מלאה על מקום הנתונים".

"כעת", אמר, "ארגונים נדרשים להפוך את מודל ההפעלה ההיברידי ליעיל יותר. הם רוצים כלים המאפשרים לספק, להעביר, לנהל, לנטר ולאבטח יישומים ונתונים ממסוף בודד בצורה אחידה, עם מערך בקרה אחד ומאוחד, לניהול יישומים ונתונים בכל הסביבות".

פרויקט Beacon וחידושים אחרים בפלטפורמת הענן של נוטניקס

"כמענה לאתגר", אמר קאסוול, "השקנו בכנס את פרויקט Beacon, לאספקת שירותים מבוססי נתונים – בתצורת פלטפורמה-כשירות (PaaS) – שיהיו זמינים בכל מקום, לרבות ב-נוטניקס או בענן ציבורי. זאת מתוך ראייה שנועדה לנתק בין אפליקציות והנתונים שלהן לבין התשתית שמתחת: Beacon מאפשר למפתחים לפתח אפליקציות פעם אחת, ולהריץ אותן בכל מקום".

"שירותי ה-PaaS שארגונים רבים משתמשים בהם כיום כדי לסייע למפתחים לבנות ולהשיק אפליקציות מהר יותר", הסביר קאסוול, "גורמים לנעילת ספק – כי הם מחוברים לעננים ציבוריים מסוימים. הדבר מוביל לעלויות גבוהות בעת מעבר של אפליקציות לסביבה מתאימה יותר, ו-Beacon נועד לשנות את המצב ולאפשר לארגונים לאמץ ריבוי עננים היברידי, לא רק כשכבת תשתית – אלא גם כשכבת אפליקציות נתונים, וכך לממש את חזון פלטפורמת 'הנתונים במרכז', Data Centric כשירות".

"ארגונים התרגלו להסתמך על שירותי ענן ציבורי כדי להאיץ את קצב הפיתוח והחדשנות שלהם. אבל יש לזה מחיר – מבחינת מורכבות, עלות נעילת ספק ועוד", הסביר. "עם פרויקט זה, נצמצם את הנעילה לספק ונגדיל את פשטות הפיתוח, באמצעות ניהול מאוחד, אוטומציה של ניידות והיכולת לכתוב אפליקציות פעם אחת ולהפעילן על פי הצורך בתשתית המתאימה".

עוד הוכרזו בכנס יכולות חדשות בפלטפורמת הענן של נוטניקס, שלדבריו "יאפשרו ללקוחות לבצע אינטגרציה של ניהול הנתונים באפליקציות מבוססות מיקרו-שירותים ו-וירטואליזציה – בקרקע, בענן ציבורי ובקצה. היכולות החדשות כוללות שירותי נתונים מקיפים עבור אפליקציות קוברנטיס, וכן יכולות לניוד נתונים בין עננים. כמעט כל הארגונים החלו להשתמש בקוברנטיס עבור האפליקציות שלהם. כעת צוותי המחשוב צריכים למצוא דרך לאפשר למפתחים שלהם שירותי נתונים בשירות עצמי, תוך היכולת לשמור על מדיניות אבטחה ומשילות באופן רציף".

לדבריו, "השקנו את MST (ר"ת MultiCloud Snapshot Technology), המאפשר ניידות נתונים בין עננים. MST מרחיב את שירותי הנתונים שלנו לסביבות היברידיות עם ריבוי עננים, עם אפשרות לביצוע העתקים רזים (Snapshots) ישירות מול אחסון הנתונים בענן הציבורי".

קאסוול סיים בציינו עוד פתרון, Nutanix Central לניהול תשתיות מהענן ועד לקצה.

"זהו פתרון ניהול מבוסס ענן, המספק דרך לוח בקרה אחד, את השקיפות והכלים הנדרשים לניהול תשתיות ענן ציבורי, תשתית IT מקומית ותשתיות בקצה. כך, ניצור אחידות ופשטות בניהול אפליקציות ונתונים בכל-מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים