ברכות לג'ף בזוס: התארס לבת הזוג, לורן סנצ'ז

הקשר הרומנטי בין השניים נחשף ב-2019, והביא לסיום יחסיו ארוכי השנים של מייסד ויו"ר אמזון עם אישתו לשעבר, מקנזי סקוט השמועות על האירוסין אושרו למדיה העלמית על ידי מקור יודע דבר

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, וארוסתו, לורן סנצ'ז.

מייסד ויו"ר אמזון, ג'ף בזוס, התארס באחרונה למי שהייתה בת זוגו בשנים האחרונות – לורן סאנצ'ז, שחקנית ושדרנית לשעבר. בני הזוג לא פרסמו את תוכניות החתונה שלהם בפומבי, אבל בעת שהותם כעת בצרפת לרגל פסטיבל קאן אישר מקור יודע דבר כי בזוס הציע לסנצ'ז נישואין על סיפון הסופר-יאכטה שלו בעת החופשה הלוהטת בצרפת.

דיווחים על אירוסיהם של בני הזוג החלו לצוץ לאחר שסנצ'ז נצפתה עם טבעת גדולה בצורת לב על אצבעה (שניתן לראות בפוסט האינסטגרם שהעלתה סנצ'ז ומצורף), כבר לפני כמה חודשים, אך ניכר כי רק כעת התרחש סופסוף "הדבר האמיתי".

כזכור, הזוגיות המפתיעה של בזוס וסנצ'ז, ומערכת היחסים שלהם שהתקיימה בתחילת דרכה על אף העובדה שבזוס היה נשוי מזה שנים למקנזי סקוט, נחשפה ב-2019. המולטי מיליארדר בן ה-59 היה נשוי לסקוט במשך 25 שנה ולשניים ארבעה ילדים, בנוסף באותם ימים הייתה סנצ'ז זוגתו של חבר הוליוודי קרוב של הבזוסים, אך העובדות הללו לא עצרו את ההתאהבות הסוחפת של השניים.

ג'ף ומקנזי התגרשו די מהר לאחר חשיפת הבגידה, ובאותה שנה נפרדו לורן ובעלה לשעבר, פטריק ווייטסל. מאז הזוגיות של בזוס וסנצ'ז דווקא לא רק ששורדת אלא גם מתחזקת. בשנים האחרונות הפכה סנצ'ז, בת ה-53, לסייעת הפילנתרופיה של בזוס והחלה לעבוד יחד איתו בתפקידים שונים, בנוסף לעבודתה כטייסת מסוקים המתמחה בצילום אווירי.

בכתבה שבה התראיינה סנצ'ז היא סיפרה כי היא ובן זוגה המפורסם והעשיר הם "חברים נהדרים, והפכנו באמת לצוות" בכל הנוגע לעבודה הומניטרית. בזוס עצמו טוען כי סנצ'ז היא מקור ל"השראה" עבורו ותיאר אותה כ"אדם הנדיב ביותר, בעל הלב הגדול ביותר שאי פעם תפגשו".

לעת עתה לא נמסרו מטעם אמזון, בזוס או סנצ'ז פרטים אודות מועד החתונה ואופיה. עם זאת נאחל לשניים מזל טוב ונמשיך לדווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים