אילו חברות היי-טק הן האמינות ביותר בישראל?

מיהן החברות הכי אמינות בתחומי הסייבר ואבטחת המידע? היכן נמצאות שתי חברות ישראליות שאינטל רכשה - מובילאיי וטאואר? ובאיזה מתחומי ההיי-טק הבולטים אין ולו חברה אחת? כמה נתונים מהדירוג של גלובס וסטטיסטה

האמינות בראש.

מובילאיי, אלביט וצ'ק פוינט הן בין החברות האמינות ביותר בישראל – כך עולה מדו"ח שפרסמו השבוע גלובס וחברת המחקר סטטיסטה.

הדו"ח מחלק את החברות לתחומים שבהם הן עוסקות ומשקלל שלושה ממדים: האמון של הלקוחות, המשקיעים והעובדים. לצורך כך, סטטיסטה ניטרה את הפרסומים באינטרנט אודות החברות וערכה סקר בקרב מדגם של 5,000 משתתפים.

אחת הקטגוריות בדו"ח מאגדת את עולמות הסייבר ואבטחת המידע יחד עם הנתונים. החברה הראשונה בדירוג זה היא צ'ק פוינט, כשאחריה, בסדר יורד, נמצאות Wix, חילן, מלם תים, אורביט, איתוראן, מאנדיי, וואן, פורמולה, מגל מערכות ביטחון במקום ה-10, מטריקס, סלברייט, נייס, אברא טכנולוגית מידע, אמת מחשוב, סייברארק ופלייטיקה, שסוגרת את הרשימה במקום ה-17. החברה האמינה ביותר בתעשייה הביטחונית היא, על פי הדירוג, אלביט, כשבמקום השני מדורגת גילת רשתות לוויין.

מובילאיי הגיעה למקום הראשון בדירוג בתחום הרכב והאוטו-טק, והיא חברת הטכנולוגיה היחידה בין חמש החברות שגלובס וסטטיסטה כללו בענף זה. פייבר היא הראשונה בקטגוריית השירותים העסקיים, כשאחריה נובולוג. מיטרוניקס, שפיתחה רובוט לניקוי בריכות שחייה, מדורגת במקום השני בתחום מוצרי הצריכה, אחרי אלקטרה מוצרי צריכה. קורנית דיגיטל, שמתמקדת בטכנולוגיה לתחום האופנה, הגיעה למקום החמישי בקטגוריית הנדסה, ייצור ומוצרי תעשיה, ביחד עם קבוצת חמת. טרמינל איקס אונליין מובילה את קטגוריית הקמעונאות.

טאואר סמיקונדקטור, שנרכשה בשנה שעברה על ידי אינטל, מדורגת שלישית בקטגוריה שמאגדת יחדיו את עולמות המוליכים למחצה, האלקטרוניקה, הנדסת החשמל והחומרה – אחרי תדיראן שבמקום הראשון וסולאראדג'. קמטק הגיעה רביעית בתחום זה, שני מקומות לפני PCB טכנולוגית. במקום הראשון בתחום הטלקומוניקציה נמצאת אלוט תקשורת, ומיד בהמשך – סאני תקשורת סלולרית במקום השני ובזק בזה השלישי.

ממצא בולט לעין הוא שבין 22 החברות המדורגות בקטגוריית השירותים הפיננסיים, הפינטק והביטוח, הרשימה של גלובס וסטטיסטה לא כוללת ולו חברה אחת שהיא חברת פינטק בהגדרה. אולם, החברות שמדורגות בשני המקומות הראשונים – הבורסה לניירות ערך וישראכרט – משופעות בטכנולוגיה. הבנקים, שהממד הדיגיטלי שבהם פורח בשנים האחרונות, במידה רבה על חשבון הסניפים הפיזיים, נמצאים במורד הרשימה, כשהראשון ביניהם במדד האמון הוא הבנק הבינלאומי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ממש ממש לא

    אני באתי מאחת החברות ויש שם חוסר יציבות מוחלטת מתחת לפני השטח, הכל סבבה ויש תעסוקה כל עוד השוק בסדר אבל כשקצת קשה? ויתורים מידיים בלי הכרה על עובדים חדשים מסכנים שרק השתלבו. חברת ענק מבוססת לא סתם. מט--קס תשלימו אתם

אירועים קרובים