בהמשך 2023: דיסני+ והולו יתאחדו לשירות סטרימינג אחד

בשיחת הרווחים של החברה, מנכ"ל דיסני, בוב איגר, בישר כי מנויי דיסני+ ו-הולו יזכו ב-"חוויה של אפליקציה אחת" ולא נקב במועד ספציפי, אך הבטיח שהדבר יתרחש בהמשך השנה ● בנוסף נודע כי מחירי דיסני+ - יעלו

ישלבו כוחות ויציעו שירות סטרימינג מאוחד. דיסני+ והולו.

מנכ"ל דיסני, בוב איגר, בישר באחרונה בשיחת הרווחים של החברה כי שירותי הזרמת התכנים של דיסני+ וזה של הולו (Hulu) ישולבו יחד לכדי אפליקציה אחת בהמשך 2023. משמעות הדבר היא למעשה ש-הולו תשולב באפליקציית Disney+ עד סוף השנה הנוכחית ותוצע למנויים של שני שירותי הסטרימינג במתכונת המאוחדת. שירותי הולו ודיסני+ ימשיכו להיות זמינים גם כאפשרויות נפרדות ועצמאיות, למעוניינים בכך. עוד נודע כי מחיר המנוי לדיסני+ עתיד לעלות בקרוב, אם כי לא נמסר מה תהיה העלות העדכנית של השירות. 

בוב איגר, מנכ"ל ויו"ר דיסני. צילום: BigStock

בוב איגר, מנכ"ל ויו"ר דיסני. צילום: BigStock

"למרות שנמשיך להציע את דיסני+, הולו ו-ESPN+ כאפשרויות עצמאיות, זוהי התקדמות הגיונית של ההצעות שלנו, שתספק הזדמנויות גדולות יותר למפרסמים, תוך מתן גישה למנויי החבילות לתוכן חזק ויעיל יותר", הצהיר איגר. לדבריו, "כתוצאה מכך צפויה מעורבות רבה יותר של הקהל ובסופו של דבר זה יוביל לחוויית סטרימינג מאוחדת יותר".

מההודעה עולה כי דיסני מתכננת לרכוש את 33 האחוזים שמהווים את חלקה של קומקאסט ב-הולו, אם כי איגר לא אישר או הכחיש זאת בינתיים.

בדבריו לא נקב המנכ"ל בתאריך מדויק לשינוי, אך הבהיר כי הקהלים בארצות הברית יוכל לצפות במוצרי הולו ב-דיסני+ כבר לפני תום השנה. על פי דיווחים שונים, באזורים מסוימים בארצות הברית התכנות של הולו כבר זמינות בדיסני+.

מה עומד מאחורי המהלך של דיסני?

המהלך המתוכנן הזה אינו תלוש, ומקורו בקשיים מסוימים ויחסיים שבהם נתקלה דיסני באחרונה.

החדשות על המיזוג מגיעות כאשר פלטפורמת הסטרימינג שבבעלות תאגיד הבידור דיסני – שבה משולבים כבר הכותרים הפופולריים של פיקסאר ומארוול – איבדה ארבעה מיליון מנויים בשלושת החודשים הראשונים של השנה. למעשה מספר המנויים של דיסני+ ירד לכמעט 158 מיליון מינואר עד מרץ השנה ובתוך נתון זה נכללת גם העובדה שדיסני גם איבדה 300,000 לקוחות בארה"ב ובקנדה, לאחר שהעלתה את מחירי המנויים שלה בדצמבר. ואולם רוב המנויים שאבדו הגיעו מ-דיסני+ ו-הוטסטאר (Hotstar) בהודו, לאחר שהחברה איבדה את זכויות הסטרימינג למשחקי קריקט בפרמיירליג.

מנגד, מספר מנויי הולו עומד על 48.2 מיליון כיום, והפלטפורמה, במגמה הפוכה מדיסני, השיגה 200,000 מנויים נוספים בשלושת החודשים הראשונים של השנה, חלקם כנראה נטשו אליה מדיסני+. הדברים מדברים בשם עצמם, והמהלך של הענקית דיסני ברור יותר לנוכח המציאות המסוימת.

יצוין כי שירות הסטרימינג של הולו מתמקד בספורט בשידורים חיים ובמופעים, והתוכן המקורי של הולו כולל סדרות פופולריות אחרונות כמו Tiny Beautiful Things ו-Class of '09, כמו גם סרטים מקוריים עדכניים.

שירותי דיסני+ פועלים בארץ, אך צפייה ב-הולו בישראל אינה אפשרית, מכיוון שפלטפורמת הסטרימינג חסומה גיאוגרפית באזורנו. בשל זכויות יוצרים, הולו זמינה רק לתושבי ארה"ב ויפן. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים