קפיטולה הישראלית השלימה סבב גיוס של 15.6 מיליון דולר

החברה מתמחה במחשוב של תהליכי ביטוח וגייסה עד כה כמעט 21 מיליון דולר ●את הסבב הובילה קרן ההון סיכון Munich Re Ventures, שחברת האם שלה, Munich Re, הי

מייסדי קפיטולה. מימין לשמאל: עמית בן נתן, מנהל המוצר; סיון אירם, מנכ"ל; ונאור רוזנברג, המנהל הטכני.

קפיטולה (Capitola) הישראלית – שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות ביטוח – גייסה 15.6 מיליון דולר בסבב גיוס A, בהובלת קרן ההון סיכון Munich Re Ventures, שחברת האם שלה, Munich Re, היא מבטחת המשנה הגדולה בעולם.

הטכנולוגיה של קפיטולה עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולאפיין, בין היתר, את אופי הסיכון המועדף על חברות הביטוח, ועל ידי כך לייעל ולהוזיל את תהליך בניית הפוליסה עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם המסחריים.

כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה של הפלטפורמה והגדלת המכירות בארה"ב, כמו גם להרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב והכפלת מספר העובדים של החברה במהלך השנה הקרובה.

סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס סיד של חמישה מיליון דולר, אותו הובילה בשנת 2021 קרן ההון סיכון Lightspeed ​​Ventures, שהשתתפה גם בסבב הנוכחי. עוד לקחו חלק מבגיוס הנוכחי: קרן TriVentures, ודמויות בכירות מתעשיית הביטוח בארה"ב.

קפיטולה הוקמה ב-2021 על ידי סיון אירם, המשמש כמנכ"ל החברה; נאור רוזנברג, המנהל הטכני של החברה (CTO); ועמית בן נתן, מנהל המוצר (CPO) שלה. מרכז החברה בעמק הסיליקון בקליפורניה ומרכז הפיתוח שלה, כאמור, פועל בתל אביב.

צוות חברת האינשורטק קפיטולה.

צוות חברת האינשורטק קפיטולה. צילום: קפיטולה

משנים את אופן עבודתם של צוותי סוכני הביטוח

הפלטפורמה של קפיטולה משנה את אופן עבודתם של צוותי סוכני הביטוח, חוסכת זמן ומונעת שגיאות באמצעות תהליכי תכנון ובניית פוליסה פשוטים ויעילים. הפלטפורמה מארגנת ומנהלת תוכניות מורכבות עם כלים אינטואיטיביים, יוצרת דו"חות והצעות מותאמים אישית ללקוח, ומוצאת את חברות הביטוח הטובות ביותר עבור כל סוג סיכון, עם מודיעין שוק עדכני, מבוסס בינה מלאכותית. כך, צוותי הביטוח יכולים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב: לחזק קשרים בינאישיים, להרחיב את בסיס הלקוחות שלהם ולסגור עוד עסקאות. כל אלו עוזרים להזניק צמיחה ורווחיות.

סיון אירם, שותף-מייסד ומנכ"ל קפיטולה, מסר כי "תעשיית הביטוח התפתחה מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות, אך לא הושקעה מספיק תשומת לב בייעול עבודתם של סוכני הביטוח ובכלי העבודה העומדים לרשותם. כיום, סוכני ביטוח שמבקשים להנפיק פוליסת ביטוח ללקוח מסחרי, נדרשים לפנות ידנית למספר רב של חברות, להגיש מסמכים, להשוות מחירים, לקבל דחיות בדרך ולבסוף להסתפק במוצר שאינו אופטימלי בהתאמתו לצרכי הלקוח. הפלטפורמה שלנו מייעלת משמעותית את התהליך, באמצעות שימוש באוטומציה ובינה מלאכותית, באופן שמאפשר לסוכני הביטוח להתפנות לעיסוק העיקרי שלהם, והוא – מתן ייעוץ ושירות ללקוחות הקצה. אנו רואים עניין רב בפלטפורמה של קפיטולה, הן מצד סוכנויות ביטוח גדולות בארה"ב והן מצד חברות הביטוח, שמבקשות להצטרף למהפכה שאנו מובילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים