פורטק תפיץ את פולריטי בישראל

פולריטי מפתחת ומספקת כלי חיפוש, פנים וחוץ ארגוני, המרכז את כלל המידע בחלונית חיפוש אחת ● אלון יעקב, מנכ"ל פורטק: "לקוחות מדווחים כי ה-ROI השנתי שלהם משימוש ב-פולריטי מגיע ל-200%"

אלון יעקב, מנכ"ל פורטק, בטקס פרסי מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים.

פורטק (ForeTech) חתמה באחרונה על הסכם הפצה עם חברת פולריטי (Polarity), המאגדת יחד את כל הדאטה והידע הארגוני במסך אחד.

פולריטי מפתחת ומספקת כלי חיפוש, פנים וחוץ ארגוני, המרכז את כלל המידע בחלונית חיפוש אחת, במקום לחפש בכלל המערכות השונות ובאינטרנט. החברה הוקמה על ידי מומחי סייבר, אשר פיתחו פתרון לבעיה שמעסיקה את צוותי הסקיוריטי: מידע וידע מסתובבים באופן מבוזר במערכות הארגון השונות, ללא יכולת לרכז אותם, וכתוצאה מכך פוגעים בתהליכי קבלת ההחלטות בארגון.

תוך שתי שניות, ושימוש בטאב אחד במקום מאות טאבים, חושף הפתרון של פולריטי את כל הרשומות אודות פיסת מידע ספציפית, ומראה אילו חיפושים נעשו, אלו הקשרים נבדקו והאם קיים מידע אבטחתי אודות אותה פיסת מידע. הפתרון מתממשק ליותר מ-200 כלים שונים בתוך הארגון ומחוצה לו.

בנוסף, פולריטי מאפשרת לכלל העובדים בצוות או בחברה ליישר קו זה עם זה, תוך עדכונים שוטפים של הפעולות שביצעו ומניעת כפל עבודה, והיא יעילה במיוחד בחשיפת ממצאים לא רצויים שנשארים במערכת הפנים-ארגונית לאחר מתקפת סייבר.

"פולריטי מייצרת מהפכה בדרך בה הצוותים עובדים, בקצב מילוי המשימות העולה, בתהליכי חיפוש המידע וההקשרים אשר מצטמצמים באופן משמעותי, ובדרך שבה העובדים מקבלים מידע המסייע להם בקבלת החלטות", אמר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. "לקוחות מדווחים כי ה-ROI השנתי שלהם משימוש ב-פולריטי מגיע ל-200% ואנחנו מתכוונים להגדיל בצורה ניכרת את כמות המשתמשים שייהנו מ-ROI דומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים