IT Awards: מיהם.ן המנמ"רים והמנמ"ריות המצטיינים.ות?

אותות הערכה הוענקו היום (א') ל-17 מנמ"רים ומנמ"ריות בטקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים ● מיהם.ן הזוכים.ות - ומדוע?

הגביע הוא של המנמ"רים.ות החדשניים.ות והמצטיינים.ות.

17 מנמ"רים ומנמ"ריות זכו באותות הערכה על הצטיינותם בשנה החולפת במסגרת טקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערך היום (א').

הטקס התקיים באולם האירועים East בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של הקבוצה. פרופ' גדי אריאב שימש יו"ר ועדת ההערכה, שבחנה והמליצה על המנמ"רים המצטיינים. לצידו בוועדה ישבו גדי דודיאן, לשעבר מנמ"ר בנק יהב; ליאורה בן אפרים, מנמ"רית מכבי שירותי בריאות; רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT; דן תל ניר, לשעבר מנמ"ר נחל שורק; ואודליה לבנון, דירקטורית, מרצה ויועצת.

פרופ' גדי אריאב, יו"ר ועדת ההערכה, שבחרה את המנמ"רים.ות הזוכים.ות.

פרופ' גדי אריאב, יו"ר ועדת ההערכה, שבחרה את המנמ"רים.ות הזוכים.ות. צילום: ניב קנטור

מיהם.ן הזוכים.ות ומדוע הם.ן זכו? השמות והנימוקים – לפניכם.

מוטי דוזטו, מנמ"ר אירונאוטיקס-רפאל.

מוטי דוזטו, מנמ"ר אירונאוטיקס-רפאל. צילום: רמי זרנגר

מנמ"רים ראויים לציון לשבח

מוטי דוזטו, אירונאוטיקס-רפאל
"דוזטו מחובר לארגון. הוא ביצע חריש עמוק במערך המחשוב לזיהוי כאבים ובתוך שנתיים גיבש מערך טכנולוגי מתקדם. הוא קידם ותיעדף פיתוח של יותר מ-100 נושאים, כולל פרויקטים 'כבדים' וחוצי ארגון. הוא גיבש מעמד מרשים ל-IT ומיצב אותו באופן משמעותי כגוף טכני-עסקי מוביל בכל תחומי הטכנולוגיה, כמשאב מרכזי בארגון".

ניר רפפורט, מנמ"ר המכביה העולמית.

ניר רפפורט, מנמ"ר המכביה העולמית. צילום: פרטי

ניר רפפורט, המכביה העולמית
"רפפורט התמודד עם אתגר המכביה – אירוע חד פעמי שכולל 60 תחומי ספורט ונערך בפיזור גיאוגרפי רחב – והרים אותו 'מהקרשים', אחרי המשבר הדרמטי ב-2017. הוא בנה ארכיטקטורה ייחודית, חכמה ומבוססת כלים טכנולוגיים חדשנים. רפפורט הוא 'מנמ"ר בהתהוות', והוא הצליח לממש פרויקט טכנולוגי קריטי ומורכב, תוך עמידה בלוח זמנים צפוף וקשיח. הוא הפגין הבנה עסקית מרשימה ומימוש צרכים עסקיים".

פלי הנמר מעניק לאורן אריאב אות מנמ"ר מצטיין.

פלי הנמר מעניק לאורן אריאב אות מנמ"ר מצטיין. צילום: קובי קנטור ז"ל (ארכיון)

אורן אריאב, רשות האוכלוסין וההגירה
"אריאב מכהן מזה 25 שנים בתפקידי מנמ"ר בשירות הציבורי, חבר הנהלה, עובד עם המנכ"ל, בעל ניסיון עשיר, עם ראייה טכנולוגית ועסקית גם יחד, וכך מוביל תהליכים אסטרטגיים במשרד. הוא עוסק בפעילות מגוונת בעולמות הטכנולוגיה והשירותים החיוניים בתחום קריטי למדינה. מלבד קידום וביצוע של מגוון פרויקטים, אריאב עוסק בניהול משברים, בין השאר בהתמודדות עם פתרונות למשבר באוקראינה, משבר הדרכונים וקיצור התורים, הגדלה משמעותית של קצבי העבודה למענה לרגולציה ודרישות תפעוליות במהלך ניהול משבר הקורונה".

עופר חליפה, מנמ"ר עיריית קריית אונו.

עופר חליפה, מנמ"ר עיריית קריית אונו. צילום: פרטי

עופר חליפה, עיריית קריית אונו
"חליפה ביצע פרויקטים רבים בשנה החולפת. הוא קידם התקנה של תשתיות רבות, כולל שיפור מערך הענן. חליפה מתמודד בהצלחה עם צרכים כבכל עירייה, בעזרת ארגון מאוד קטן ותקציב נמוך. על אף גילו הצעיר, הוא מצליח להיות מודל לחיקוי בעירייה. הוא מוביל שינוי בחשיבה, רותם את העירייה לשינוי ומקדם שיח 'מבוסס מטלות' בתוך הארגון".

אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת קלי.

אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת קלי. צילום: תומר אלמקייס

אמיר הרוש, קלי
"הרוש מוביל חדשנות עסקית מבוססת טכנולוגיה בארגון עם 70 אלף לקוחות. הוא שיפר את הקשר ללקוח באמצעים דיגיטליים וסייע ליצירת בידול להשגת יתרון תחרותי ושיפור תהליכים עסקיים.

במסגרת תפקידו, הרוש קידם פרויקטים רבים למרות התקציב המוגבל, והוביל פרויקטים דיגיטליים רחבי היקף ללקוחות החברה ולעובדים. בוצעו בה מגוון פרויקטים בתחום הדיגיטל, לרבות הטמעת סיילספורס בהיקף נרחב, אזור אישי ללקוחות מבוסס סיילספורס, אתר שיווקי ומערכת לידים.

קלי מציגה תנופת פיתוח יוצאת דופן ביחס לתקציב המחשוב, שמתבססת על טיפוח ההון האנושי, שנשאר נאמן לחברה שנים רבות. אריאב מאתגר את הצוות באופן מתמיד ומשקיע רבות באנשיו לא רק בשכר אלא גם בחשיפה של עובדיו להנהלה".

בוריס פוסטלינק, מנמ"ר אלו"ט.

בוריס פוסטלינק, מנמ"ר אלו"ט. צילום: עצמי

בוריס פוסטלינק, עמותת אלו"ט
"פוסטלינק מגיע מתחום ניהול תשתיות המחשוב, ולפני שנה וחצי הצטרף לארגון, שנמצא בשלב מאוד התחלתי של הקמה ויישום של מערכות IT. הוא מוביל את החדשנות באלו"ט, בפרויקט מיכון קלסרים, בתהליך הטמעה מאתגר של מערכת CRM, בהקמת אתר חדש ובמערכת שכר חדשה. ההכרה בתפקידו מתבטאת בגידול הדרמטי בתקציב המחשוב".

גד שעובי, מנמ"ר עיריית רחובות.

גד שעובי, מנמ"ר עיריית רחובות. צילום: אודי פורטל

גד שעובי, עיריית רחובות
"שעובי מכהן כבר 10 שנים כמנמ"ר העירייה ומוביל באחרונה את מימוש החזון של עיר דיגיטלית בה. הוא מוביל עשייה מסועפת בסביבה מאתגרת, והביא לקפיצת מדרגה שירותית וטכנולוגית, כמו הקמת CRM חוצה ארגון לשירות התושב, תיאום פגישות לתושב במערכת דיגיטלית, הקמת חדר שרתים ו-DR בענן. שעובי עורך מגוון פרויקטים בתחומי הדיגיטל והתשתית של עיר חכמה".

ציון ממן, מנמ"ר עיריית בית שמש.

ציון ממן, מנמ"ר עיריית בית שמש. צילום: אודי פורטל

ציון ממן, עיריית בית שמש
"ממן הפך לשותף אסטרטגי בקבלת החלטות בעירייה ומתרגם חזון עירוני למציאות. הוא שותף לחזון של ראשת העיר, ד"ר עליזה בלוך, ועם תקציב משמעותי הוא קידם תשתית מחשוב עירוני בסביבת יישום מורכבת, שבה שליש מהתושבים הם חרדים בעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה. העבודה נעשית תוך רגישות רבה לאוכלוסייה החרדית, למשל – הקמת קיוסק מידע כשר בתחנות אוטובוס לציבור החרדי, או מצלמות שומרות שבת. ממן פועל בראש צוות מצומצם, מבוסס מיקור-חוץ, בתקציב שעלה משני מיליון ל-11 מיליון שקלים".

יפעת גודינר, סמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון.

יפעת גודינר, סמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון. צילום: שירי גרופר

מנמ"ר.ית מצטיין.נת

יפעת גודינר, אוניברסיטת בן גוריון
"גודינר הינה שותפה אסטרטגית לחזון ההנהלה, חברת הנהלה, מדווחת למנכ"ל ומובילה שינוי בממדים האנושי, הטכנולוגי והאסטרטגי באוניברסיטה – כארגון שמונע על ידי נתונים. היא מצליחה להגיע להישגים ולהניע תהליכים ארגוניים. גודינר קידמה טרנספורמציות דיגיטליות באוניברסיטה והצליחה להטמיע את המערכות באופן אפקטיבי בקרב הסטודנטים. היא מובילה שינוי תרבותי באגף מערכות המידע: גם קביעת סטנדרטים לשירות וגם הפיכה לגורם יוזם, ולא רק מגיב. גודינר הובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן, פיתוחי בינה עסקית ומערכתBI , כלי RPA ועוד".

ליאור ג'ורג'י, מנמ"ר בנק ישראל.

ליאור ג'ורג'י, מנמ"ר בנק ישראל. צילום: ניב קנטור

ליאור ג'ורג'י, בנק ישראל
"ג'ורג'י הפך להיות שותף אסטרטגי בקבלת החלטות בבנק, תוך חיבור אנשי מערך המחשוב לחזון משותף ושינוי יחסי העבודה – מ-'ספק שירותים פנימי' לשותפות עסקית. הוא קידם פרויקטים רבים של טרנספורמציה דיגיטלית ועבודה מרחוק בצורה מלאה, והנגשת כל מערכות הבנק מרחוק. בשנתיים האחרונות הוביל ג'ורג'י מימוש מגה פרויקט של מאגר אשראי, פרויקטים עסקיים חשובים, הטמעת אוטומציה, פורטלים שמנגישים מידע לאזרח והנגשת מידע לצורך קבלת החלטות".

אלי מטיאוויס, מנמ"ר פסגות.

אלי מטיאוויס, מנמ"ר פסגות. צילום: מושיק ברין

אלי מטיאוויס, פסגות
"מטיאוויס הצליח להתמודד עם שינויים ארגוניים בחברה שעברה טלטלה משמעותי של מיזוגים ורכישות. הוא צלח תקופה של חמש שנים של תהפוכות בניהול תיקי השקעות של כמיליון לקוחות באופן חלק ומוצלח. במקביל, מטיאוויס מימש פרויקטים רבים של תשתית ופיתוח. תרומת המערכת הטכנולוגית לביצוע מושלם של המעבר זוכה להוקרה רבה בהנהלה והתבטאה במיצוב אישי ראוי, לאור פעילותו. הוא מנמ"ר שנתן שקט להנהלה – וזכה להכרה בתרומתו".

אסף סבן, מנמ"ר דן.

אסף סבן, מנמ"ר דן. צילום: ניב קנטור

אסף סבן, דן
"סבן מכהן מזה שנתיים כמנמ"ר, ובפעם הראשונה בחברה, המנמ"ר כפוף למנכ"ל וחבר הנהלה. הוא הוביל הקמה מחדש של מערכות מידע, שהתאפיינו בעבר בפיתוח עצמי ובמיקור-חוץ. סבן הוביל בנוסף טרנספורמציה דיגיטלית מקיפה, ליצירת ערך עסקי מיידי לחברה".

רויטל ויצמן, מנמ"רית נציבות שירות המדינה.

רויטל ויצמן, מנמ"רית נציבות שירות המדינה. צילום: ניב קנטור

מודלים.ות לחיקוי בהצטיינות יתרה

רויטל ויצמן, נציבות שירות המדינה
"ויצמן מובילה חדשנות ויזמות במרחב הציבורי-ממשלתי. היא שיפרה את שיטות הפיתוח לחדשניות ויזמה תוכנית עבודה מול הנציבות כגורם מוביל להעברת מרב התהליכים לדיגיטל. ויצמן מאיצה פיתוח כלים חדישים ומעודדת יזמות פנים ארגונית עם אנרגיות, ללא ליאות. היא מובילה תהליכים לכלל משרדי הממשלה בתחום משאבי האנוש, ומקדמת מערכות דיגיטליות רבות מדי שנה. ויצמן הקימה מערכת BI מתקדמת להון אנושי ותקציב – מערכת שזכתה בפרס בינלאומי מה-OECD. היא מובילה שפה של יזמות ארגונית, משמשת כמנטורית ומסייעת למנמ"רים אחרים לתקשר עם הלקוחות בשפה שמאפשרת הבאת ערך מהירה".

אלון קור, מנמ"ר AIG ישראל.

אלון קור, מנמ"ר AIG ישראל. צילום: ניב קנטור

אלון קור, AIG
"המחשוב הוא פס הייצור והמשאב העיקרי של AIG ומחייב גישה עסקית, וקור, כחבר מוביל בהנהלת החברה, קידם משמעותית את החדשנות מבוססת האוטומציה וה-AI בה, כבסיס לשימור מובילות טכנולוגית בשוק תחרותי. הוא מעורב בעיצוב ובהשקה של כל המוצרים העסקיים של החברה וקידם את עולם המובייל בה עם פרויקטים רבים. קור הוא איש טכנולוגיה, אבל מדבר 'עסקית רהוטה'. הוא הוביל ב-AIG את שינוי תפיסת הגנת הסייבר, את המודרניזציה של מערכות הליבה במעבר לענן, את העיצוב של תהליכים דיגיטליים ואת הפיתוח העצמי של אוטומציה, שמשפיעה על הביצועים העסקיים, באמצעות קיצור תהליכים לטובת שביעות רצון משתמשים וחיסכון בזמן עבודה".

ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים.

ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים. צילום: ניב קנטור

ששון סופרי, משרד המשפטים
"סופרי הוא מנהל מוביל ומוערך, מעורב עסקית במשרד. הוא הוביל מימוש פרויקטים משמעותיים טכנולוגיים מבוססי ערך עסקי והגדיר אסטרטגיית נתונים משותפת עם הצד העסקי. סופרי מוביל חדשנות מבוססת נתונים והביא לשדרוג מערך הדיגיטל במשרד המשפטים, כולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הצלחתו הניבה גידול משמעותי במערך כוח האדם והתקציב. הוא הביא לקיצור בזמן ביצוע של תהליכים ונערך לעבודה מרחוק. סופרי מהווה מודל ליישום מהפך דיגיטלי במשרד ממשלתי".

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה.

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה. צילום: יח"צ

אמיר זיו, עיריית הרצליה
"זיו מוביל טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית בעירייה. הוא קידם פרויקטים רבים לשירות פנימי וחיצוני, מוביל חדשנות עירונית ברמה עולמית ומעגן אותן בחזון, במסגרת תוכניות חומש שונות. זיו מוביל את יישום העיר המתוחכמת. במרחב המנמ"רות הקלאסית, זיו מוביל את החלפת מערכת ה-HR והשכר, כולל הערכת עובד ממוכנת, מערך טפסים דיגיטליים, דיגיטציה של מערכות תומכות שירות, הקמת מאגר מידע גדול לסיוע בקבלת החלטות, והקמת מערך שו"ב לחירום ולשגרה. הוא מנמ"ר ייחודי מוביל בעולם המחשוב המוניציפלי".

אלון ג'וס, ראש אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה.

אלון ג'וס, ראש אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה. צילום: פלי הנמר

אלון ג'וס, רשות שדות התעופה
"ג'וס צמח במשך 30 שנים ברשות שדות התעופה, ומ-2004 הוא עוסק בהצלחה בפתרונות התקשוב בכל מעברי הגבול של ישראל, כולל פרויקטים מורכבים של תשתיות פסיביות ואקטיביות. הוא אחראי לכ-170 יישומים קריטיים לתפעול המסופים. ב-2022 קידם ג'וס את ריכוז המידע ברמת המשמרת ליצירה של חמ"ל מתכלל בשדות התעופה נתב"ג ורמון. כמו כן, הוא הביא להחלפה, שדרוג וקישור של המערכות עם המערכות הבינלאומיות ועוסק רבות בתכנון לשנים הבאות. ג'וס, על אף שהוא לא מנמ"ר בהגדרתו, מנהל את הפרויקטים ביד רמה ובמקצועיות, בנסיבות קשות ומאתגרות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תקנו מיקרוסופט/אורקל

    וגפ אתם תהפכו למנמרים מצטיינים. אגב, במגשר הפרטי *אין* מנמרים מצטיינים. מגוחך.

  2. שי

    כן כן.......כשהארגונים שלהם יחטפו סייבר ויהיו מושבתים, נדע לקרוא על המנמר הגיבור שאחראי על החרפה.

אירועים קרובים