קייטו נטוורקס של שלמה קרמר כבר שווה 2.5 מיליארד דולר

החברה השלימה גיוס של 200 מיליון דולר – מה שמביא את הסכום שהושקע בה עד כה למעל חצי מיליארד ● השווי שלה יותר מהכפיל את עצמו בפחות משנה

שלמה קרמר, ממייסדי ומנכ"ל קייטו נטוורקס. צילום: יח"צ

קייטו נטוורקס של שלמה קרמר, שהפכה לחד קרן (חברה בשווי של מעל מיליארד דולר) בנובמבר אשתקד, כבר שווה, פחות משנה לאחר מכן, 2.5 מיליארד. החברה הודיעה היום (ג') כי היא ביצעה את סבב הגיוס הגדול בתולדותיה – בסך של 200 מיליון דולר – לפי שווי זה. בסך הכול קייטו גייסה עד היום 532 מיליון דולר.

סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי לייטספיד ונצ'ר פרטנרס והשתתפו בו המשקיעים הקיימים גריילוק, אקרוו קפיטל, קואטו, סינגטל אינובייט וקרמר עצמו. ההשקעה החדשה תסייע בהמשך פיתוח הטכנולוגיה של קייטו ובגידול הפעילות העסקית של החברה, שנותנת מענה לצרכי תקשורת הנתונים ואבטחת המידע של ארגונים גדולים.

עד סוף השנה: קייטו תגייס 100 עובדים נוספים

החברה נוסדה ב-2015 על ידי קרמר, המשמש כמנכ"ל שלה, וגור שץ. המוצר שלה מאפשר לארגונים להחליף מספר רב של מוצרי תקשורת ואבטחת מידע פיזיים דרך שירות הענן הגלובלי של החברה. קייטו נטוורקס עתידה לגייס עד סוף השנה 100 עובדים, נוסף על 400 העובדים של החברה (ש-100 מהם גויסו אשתקד, בשנת הקורונה). העובדים מועסקים בשישה סניפים של קייטו ברחבי העולם ומשרתים כ-1,000 לקוחות.

בקייטו אומרים שגישה מאובטחת ואופטימלית ליישומים מכל מקום ובכל רגע נמצאת בלב המהפכה הדיגיטלית. יעד זה קשה להשגה אצל לקוחות וספקי פתרונות מכיוון שגישה מאובטחת ואופטימלית דורשת שילוב של שלושה קווי מוצרים שהינם נפרדים לחלוטין בפתרונות מהדור הישן. קייטו הוקמה כדי להתגבר על בעיית המוצרים הנפרדים, וענן ה-SASE של החברה, שנבנה על בסיס טכנולוגיית ה-Space שלה, מציע פלטפורמה שמספקת גישה אחודה, מאובטחת ואופטימלית לכל ארגון. פתרון ה-SASE של קייטו מסוגל לחבר את כל קצוות הרשת הארגונית – אתרים פיזיים, משאבי ענן ומשתמשים מרוחקים – באמצעות פלטפורמת קלאוד נייטיב גלובלית.

לדברי החברה, סכום הגיוס נועד בין היתר כדי לתת מענה לדרישות חדשות של ארגונים גדולים לתמיכה בתקשורת במהירויות גבוהות מאוד, העמקה של יכולות אבטחת המידע ויכולות ספציפיות לתעשיות מסוימות. לפי קייטו, ההשקעה הנוכחית בה תסייע לקדם פיתוחים אלה, ותאפשר לה להמשיך את מיזוג עולמות הגישה, תקשורת הנתונים ואבטחת המידע – שהוא, למעשה, ה-SASE.

ענן ה-SASE של קייטו מתפרש על גבי מעל 65 אתרים בעולם. בחברה מוסרים שעשרות רבות של ארגונים מוציאים מעל רבע מיליון דולר בשנה על המוצר שלה – זינוק של 163% יחסית לנתון המקביל בשנה שעברה. כמה מהם כבר מוציאים על המוצר מעל מיליון דולר.

קרמר ציין כי "קייטו נמצאת בחזית הטרנספורמציה של עולם ה-SASE. ארגונים גדולים פורשים את המוצר שלה ברשתות שלהם. החברה מרחיבה במהירות את היכולות של המוצר, את הכיסוי הגלובלי שלו ואת צוותי המכירות והשיווק, תוך שמירה על ה-DNA שלה ושל הלקוחות והשותפים שלה, שמבטיח גמישות, פשטות וקלות בהתקשרות העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים