גיוס בענן: סילייטס השלימה סבב של 30 מיליון דולר

סילייטס, שגייסה עד כה 50 מיליון דולר, פיתחה פלטפורמת ענן לזיהוי וניהול סיכוני איכות בקוד של קבוצות פיתוח תוכנה ● הסבב הובל על ידי קרן רד דוט קפיטל ובין המשקיעים החדשים בחברה נמצאים דויטשה בנק והראל ביטוח

היזמים שמאחורי סילייטס: ערן שר (מימין) ואלון אייזמן. צילום: יח"צ

סילייטס הישראלית, שפיתחה פלטפורמת ענן לזיהוי וניהול סיכוני איכות בקוד של קבוצות פיתוח תוכנה, הודיעה היום (ג') על גיוס של 30 מיליון דולר בסבב B. הגיוס הובל על ידי קרן הון-הסיכון רד דוט קפיטל פרטנרס, ואליה הצטרפו משקיעים חדשים נוספים, דוגמת דויטשה בנק, הראל ביטוח וטראנסלינק קפיטל, לצד משקיעי החברה הקיימים, ובהם סיסקו, TLV פרטנרס ו-וויפרו ונצ'רס.

הסכום שסילייטס גייסה עד כה עומד על 50 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. הכסף שגויס הפעם ישמש את החברה להגדלה משמעותית של כוח האדם במרכז הפיתוח שלה בישראל, לתמיכה בטכנולוגיות מגוונות יותר ולהשקעה לטובת הגדלת המכירות של מוצרי החברה בארצות הברית ובאירופה.

יצוין שסילייטס הוקמה ב-2015 על ידי היזמים ערן שר, המשמש כמנכ״ל החברה, ואלון אייזמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. זהו הסטארט-אפ השני המשותף שלהם, כאשר הראשון, נוליו, נמכר לענקית הטכנולוגיה CA ב-2013 תמורת 42 מיליון דולר. על רשימת הלקוחות של סילייטס נמנות חברות מרשימות הפורצ'ן 500 והפורצ'ן 100, מתחומים שונים, כגון בנקים, ביטוח, תקשורת, מערכות בריאות ופיתוח תוכנה. משרדי החברה ממוקמים בארצות הברית ובאירופה, ומרכז הפיתוח שלה – בישראל. סילייטס מעסיקה מעל 60 עובדים ומתכוונת להכפיל את מצבת כוח האדם שלה עד לסוף השנה.

המטרה: לשחרר גרסאות פיתוח מהר יותר – מבלי להתפשר על האיכות

בסילייטס אומרים שבשנים האחרונות, חברות IT השקיעו משאבים ניכרים ביוזמות שמטרתן הגברת המהירות שבה הן מפיצות את המוצרים שלהן. עם זאת, מציאת האיזון שבין הפצה מהירה להשלמת תהליכי הבדיקות הארוכים הכרוכים בה הייתה ונותרה צוואר בקבוק בתהליך. בחברה טוענים שאין כלי שנותן פתרון היקפי עבור מגוון כה רחב של טכנולוגיות ותשתיות פיתוח מורכבות. הפלטפורמה שהם פיתחו, Software Quality Governance, מבוססת על למידת מכונה ומיועדת לקבוצות פיתוח תוכנה, כך שיוכלו לשחרר גרסאות פיתוח במהירות גבוהה יותר מבלי להתפשר על איכותן.

הטכנולוגיה של החברה ממפה בזמן אמת מערכות קשרים מורכבות בין קוד שהשתנה מאז שחרור הגרסה האחרונה לבין הבדיקות המקושרות אליו, וממליצה למשתמשיה היכן לבצע בדיקות תוכנה ואילו בדיקות הכרחיות ואף קריטיות לאותה הרצה. בכך היא מקצרת את זמני הרצת הבדיקות ומתריעה, טרם שחרור הגרסה, על שינויים שנעשו על ידי המפתחים בקוד ולא נבדקו כלל – דבר שמוביל לרוב לבאגים קריטיים למשתמשי הקצה במידה שהגרסה עולה לאוויר.

שר אמר כי "שוק ה-DevOps נמצא בצמיחה אדירה והטכנולוגיה שלנו יושבת על צומת קריטי עבור מפתחים וחברות. ה-QA המסורתי כבר לא מתאים לקצבים המהירים של עדכוני התוכנה. זיהינו את הצורך הגובר בפתרון רחב היקף בתחום הזה, ואנחנו מקווים בשנים הקרובות לסייע לחברות בכל העולם להפוך למהירות וחכמות יותר בכל היבטי האיכות והמהירות של עדכוני התוכנה שלהן".

לדברי ברק סלומון, שותף מנהל ברד דוט, "אנחנו בטוחים שעם הצוות המנוסה והטכנולוגיה המתקדמת של סילייטס, היא תהפוך בקרוב לאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בשוק פיתוח התוכנה וה-DevOps".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים