שחר אורן מונתה למייסדת שותפה של EX.CO

אורן הצטרפה לפלייבאז ב-2013, כיהנה כסמנכ"לית השיווק ולקחה תפקיד משמעותי במיתוג שלה מחדש ל-EX.CO ● בעבר היא שימשה כעיתונאית ועורכת - בין היתר כסגנית עורך פנאי פלוס

שחר אורן, מייסדת שותפה של EX.CO. צילום: קרוליין סינו

שחר אורן עשתה לפני שמונה שנים מהלך מעניין ועברה מתפקידים בכירים בתקשורת להיי-טק. פלייבאז עשתה לפני שנתיים מהלך מעניין, עברה מיתוג מחדש ושינתה את שמה ל-EX.CO. אורן, אחת האחראיות למיתוג הזה, מונתה לפני ימים אחדים למייסדת שותפה של החברה.

אורן הצטרפה לפלייבאז בימיה הראשונים, ב-2013, כעובדת השישית וכחלק מהצוות המייסד שלה, ושימשה מאז ועד באחרונה כסמנכ"לית השיווק. במהלך תפקידה זה, שאותו ביצעה ממשרדי פלייבאז בניו-יורק, היא ניהלה את מערך השיווק והתקשורת שלה ואת אסטרטגיית התוכן ללקוחות, שעליהם נמנים אתרי תוכן ומותגים כמו נסדא"ק, חברת הלוויין הבריטית סקיי, ליגת הבייסבול האמריקנית MLB, נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Vice ו-CBS. כמו כן, אורן ניהלה את מערך השותפויות של פלטפורמת החברה בעולם.

לפני הצטרפותה לפלייבאז היא כיהנה במשך כתשע שנים כעיתונאית וכעורכת במעריב ובקבוצת ידיעות אחרונות. בין היתר, היא הייתה סגנית עורך מגזין הבידור פנאי פלוס. בנוסף, אורן מרצה באוניברסיטאות בארץ ובחו"ל על תוכן אינטראקטיבי, ועל יצירת דיאלוג משמעותי בין חברות לקהלים שלהן.

פלייבאז, שנוסדה על ידי שאול אולמרט (שפרש מהחברה במעלה הדרך) ותום פחיס, עברה את המיתוג מחדש לפני כשנתיים, והחלה להתמקד בעולם העסקי. היא מציעה פלטפורמה אינטראקטיבית לאתרי אינטרנט, שמסייעת לחברות לתקשר עם הקהל שלהן בנכסים הדיגיטליים שלהן. מדי חודש מבוצעות באמצעות הפלטפורמה של החברה מיליארדי אינטראקציות באתרים ברחבי העולם. לפי EX.CO, המוצר שלה מביא למעורבות גולשים רבה יותר, להגדלת אחוזי ההמרה, ולהפקת דטה ותובנות למטרות שיווקיות. החברה מעסיקה מעל 100 עובדים ויש לה משרדים בכמה ערים, בהן תל אביב, לונדון וניו-יורק.

פחיס ציין כי "אורן היא חלק משמעותי מהחברה עוד מימיה הראשונים ושותפה לגדילה, לצמיחה ולבניית העתיד של EX.CO. המעבר לסטטוס של מייסדת שותפה דווקא בשלב הזה הוא צעד טבעי וחשוב. נדיר שיזם זוכה לבחור את השותפה שלו לבניית חברה אחרי שנים של עבודה משותפת בחברה, ולכן אני יודע שזו הבחירה הנכונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים