"לחיבור האחסון שבקרקע לענן בקלות ובאופן מאובטח נדרש שירות מנוהל ומלא"

כך אמר ארז גל-חן, CTO בנט-אפ ישראל ● החברה השיקה בישראל בכנס שערכה היום (א') את שירות האחסון AWS FSX for ONTAP, שמאפשר ללקוחות AWS להריץ את מערכות נט-אפ

ארז גל-חן, CTO בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים מכל הגדלים וחברות מכלל מגזרי התעשייה מעבירים את הנתונים ואת היישומים שלהם לענן. הם עושים זאת על מנת להאיץ מהירות, להזריק חדשנות, להגדיל את רמת אבטחת המידע ולצמצם עלויות. כדי לעשות זאת באופן יעיל ומאובטח, נדרש שירות מנוהל ומלא – בענן", כך אמר ארז גל-חן, CTO בנט-אפ ישראל.

גל-חן דיבר בפתח כנס שערך היום (א') הסניף הישראלי של ענקית ניהול המידע ללקוחות מהמגזר הפיננסי במלון הילטון בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. באירוע הושק בישראל שירות אחסון חדש, AWS FSX for ONTAP, כפתרון אחסון מנוהל, שמאפשר ללקוחות AWS להריץ את מערכות נט-אפ.

לדברי גל-חן, "ארגונים רבים מנהלים ומאחסנים את הנתונים שלהם במערכות אחסון המבוססות על מערכת ההפעלהONTAP , לטובת ניהול יישומים ועומסי עבודה. אם ארגונים רוצים להגר את היישומים שלהם לענן, הם נדרשים לתכנן אותם מחדש – מה שדורש מהם השקעה של משאבים רבים. עם הפתרון המשותף לשתי החברות אנחנו מאפשרים לארגונים לקבל זמינות גבוהה על ידי שכפול אוטומטי של הנתונים באזורים רבים ותמיכה בגיבויים. כך מתקבלת עמידות גבוהה יותר. לקוחות יכולים לקבל שירות מנוהל מלא בענן, ולשלב את הכלים והשירותים של AWS ונט-אפ בחוויה מאוחדת אחת".

"אנחנו מסייעים לארגונים להעביר את היישומים שלהם לענן בצורה מהירה יותר מכל ספקית IT אחרת", ציין. "פתרונות מהירים של המשכיות עסקית מאפשרים לעובדים המרוחקים לשתף פעולה ולהאיץ את פיתוח התוכנות האפליקטיביות. אנחנו מביאים שירותי נתונים ברמה הארגונית לענן, יחד עם הפשטות והגמישות שלו – לדטה סנטר הארגוני. בעזרת אסטרטגיית מארג הנתונים (Data Fabric) שלנו, אנחנו עוזרים לארגונים להתמודד עם אתגרי הענן ההיברידי. עסקים חייבים לבצע אופטימיזציה של ארכיטקטורות ה-IT ההיברידיות ומרובות העננים שלהם. אנחנו מסייעים לארגונים לבנות מארג נתונים, שימקסם את הערך הגלום בהם ויבטיח שהאפליקציות ירוצו באופן חלק".

"כבר שנים נט-אפ גורסת שהיא שותפה של ספקיות הענן הציבורי – ולא מתחרה שלהן", אמר. "היכולות החדשות שלה ושל AWS מפשטות ומאפשרות אופטימיזציה של ניהול סביבה מרובת עננים לטובת שיפור ביצועים והוזלת עלויות. אנחנו מספקים שירותי נתונים ואחסון בסביבת AWS, עם נראות ובקרה, חוויית ענן טבעית לשירותי נתונים, כולל סינכרוניזציה שלהם, גיבוי נתונים, אחסונם בשכבות והלימה לתקנות".

מה מנמ"רים מעדיפים כשהם מתווים את מפת הדרכים שלהם?

גל-חן ציטט מחקר שערכה נט-אפ, שבדק את סדר העדיפויות של מנמ"רים בעת התוויית מפת הדרכים הטכנולוגית שלהם: 33% מהם רוצים להפחית את עלויות המחשוב והאחסון שלהם, 38% מעוניינים להגר לענן ולעשות זאת בצורה קלה ופשוטה, ו-38% – להגדיל את השימוש שהם עושים בשירותים ענניים. "עם הפתרון החדש בענן, בשילוב Cloud Manager שלנו – פלטפורמת ענן אוטונומית, שמספקת נקודה אחת לניהול שירותי הנתונים והאחסון של נט-אפ בסביבת הענן של AWS – ועם נראות ובקרה אנחנו מציעים הפחתה משמעותית בעלויות המחשוב", הדגיש.

"כך", סיכם הדובר, "אנחנו מעניקים ללקוחות את שירות הענן המלא היחיד שבנוי על ONTAP ומספקים את רוב המאפיינים והיכולות הפופולריים שלו. השירות החדש מקל על לקוחות להגר יישומים ולהריץ אותם על AWS – תוך שימוש באותם עומסי אחסון ויכולות ניהול נתונים שבהם הם משתמשים כבר כיום באחסון המקומי".

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "הבחירה של AWS לבצע את המעבר של ארגונים לענן שלה אתנו היא משמעותית. לא מדובר בעוד שירות במרקטפלייס של אמזון, אלא בהצהרה שלפיה נט-אפ היא הבחירה שלה בעולמות ניהול המידע. שיתוף הפעולה בין שתי החברות נעשה בכמה רמות: הייתה עבודה משותפת במשך כשנתיים על הפיתוח, ברמה טכנולוגית, וברמת המכירה והתמיכה. כך אנחנו משנים את אופן הטיפול במידע, והופכים אותו ליעיל ומהיר יותר".

עוד הוא ציין כי "נט-אפ הולכת בשנתיים האחרונות לעולמות ההיברידיים. אנחנו חברת תוכנה הממוקדת בענן ומתמחה בסיוע ללקוחות להפיק יותר מהנתונים שלהם. פלטפורמת ONTAP ויכולות ניהול הנתונים שלה הם חלק אינטגרלי מעומסי עבודה קריטיים רבים. אנחנו מביאים את האחסון ויכולות הניהול שלנו גם לענן של AWS, עם אספקת שירות ניהול שנתמך באופן מלא בענן שלה. כך אנחנו מאפשרים מעבר לענן בכמה לחיצות עכבר, עם הנגשה של המידע באופן חלק ויעיל – מכל מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים