קידום מהיר בחו"ל: שי וייס ינהל את פעילת ה-DevOps בנוברטיס

וייס  הצטרף לנוברטיס בפברואר השנה, ובתוך פחות משנה קודם לתפקיד ניהולי בכיר יותר

שי וייס, מנהל ארגון ה-DevOps בנוברטיס. צילום: יח"צ

שי וייס מונה לתפקיד מנהל ארגון ה-DevOps בענקית התרופות נוברטיס. במסגרת תפקידו ייקח וייס חלק בהובלת החברה במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית  שהחברה נמצאת בעיצומו בימים אלו.

וייס הצטרף לחברה בחודש פברואר השנה, לאחר שפרש מחברת טבע, ומונה לתפקיד מנהל האפליקציות הגלובלי, ולצורך כך העתיק את מקום מגוריו לדבלין שבאירלנד.

במסגרת תפקידו יהיה וייס אחראי על מענה רוחבי חוצה ארגון, על הטמעה ויישום של  תהליכים, כלים, טכנולוגיות ושיטות DevOps מתקדמות. בנוסף, הוא יהיה אחראי על עשרות פלטפורמות DevOps שונות (פנימיות ובענן) – כל אלה כדי לתמוך גלובלית באלפי אנשי פיתוח ומאות פרויקטים שונים במנעד רחב של טכנולוגיות לאורך כל שלבי הפיתוח השונים ולמול הרגולציה של עולמות הפארמה.

״החמיא לי מאוד שביקשו ממני לעבור לתפקיד החדש. ישנם חששות בגלל קנה המידה העצום, מורכבות הארגון והאתגרים הרגולטיביים שיש בארגון פארמה", אומר וייס בתגובה.

נוברטיס היא חברת התרופות התשיעית בגודלה בעולם, והשווי המוערך שלה הוא 196 מיליארד דולר. החברה מתמקדת בפיתוח תרופה למחלת הסרטן, ופעילותה היא גלובלית. נוברטיס הוקמה ב-1996 בעקבות מיזוג בין שתי חברות גדולות. היא מפעילה בישראל מרכז סייבר, ויש לה כאן שלוחות עסקיות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים